Og da var diskusjonene i gang.. *link*

Pijah

Forumet er livet
Da er vel diskusjonene i gang om denne svineinfluensavaksinen da...

http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=10017884

er glad at vesla ikke er vaksinert, så slipper vi tenke på det hvertfall. her er bare jeg og mannen vaksinert.

Jeg har heller ikke vaksinert meg ikke mannen min heller .. Og jeg ville ikke Elias skulle det heller... syntes de visste for lite om vaksinene .. og hørt mange har fått varige men av den

ORIGINAL: cattababe

Jeg har heller ikke vaksinert meg ikke mannen min heller .. Og jeg ville ikke Elias skulle det heller... syntes de visste for lite om vaksinene .. og hørt mange har fått varige men av den

Åh? Det er jo mindre enn et år siden de fleste tok den vaksinen, så det er jo veldig rart om man vet at folk har fått varige mèn allerede.......

Ja ??? om det blir resten av livet vet jeg ikke .. det var kanskje litt og ta i ... men fler som har fått ulike ting etter den sprøyta ...

Ja ??? om det blir resten av livet vet jeg ikke .. det var kanskje litt og ta i ... men fler som har fått ulike ting etter den sprøyta ...

Hva har de fått da?

Både jeg og sambo har tatt den og vi er friske vi[:)]

ORIGINAL: citadel

ORIGINAL: Chinchilla

Hva har de fått da?

hehe, jeg tror mange hører ting fra folk som har hørt ting fra folk som ikke helt vet hva de har hørt om ting osv osv....[;)]

Jeg vet mange som har tatt vaksinen og som IKKE har fått noen bivirkninger i det hele tatt[;)]

må bare legge til : enda[;)]

ingen vet jo om denne vaksinen vil få alvrlige bivirkninger senere.

Vi tok den ikke da ingen av oss var i risikogruppen, men som mamma sa om min søster som er veldig astma syk for hun er det bedre å kanskje enda opp med en bivirkning av ekko slag enn å ende opp død!

jaja helt klart.. men jeg føler meg ikke trygg på de vaksinene ... så jeg tar den ikke .. å det er opp till oss =)

Back
Topp