Og da måtte krykkene på plass :(

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Haff... Var ikke helt sånn her jeg hadde sett for meg førjulstiden.. Men etter en bilbrann på jobb i går ble det desverre mer løpibg og stress enn hva kroppen min taklet. Så i dag måtte mamma komme opp med krykkene :-/ Håper det holder å bruke de i et par dager for å roe ned...

Haff... Var ikke helt sånn her jeg hadde sett for meg førjulstiden.. Men etter en bilbrann på jobb i går ble det desverre mer løpibg og stress enn hva kroppen min taklet. Så i dag måtte mamma komme opp med krykkene :-/ Håper det holder å bruke de i et par dager for å roe ned...
Så kjedelig :(
Jeg måtte også ta de i bruk i sta... Skikkelig nedtur kjente jeg :(
Får håpe vi begge slippet unna med bare en kort periode nå!!

Huff!
Jeg skal ta de i bruk på mandag. Så da er vi tre ;)

Bilbrann?? Hørtes dramatisk ut ? ;-/
Nja, var vel ikke så veeeldig dramatisk sånn egentlig, var veldig stressende der og da.. men ingen ble skadet, så det gikk bra.. Jeg var en tur på legevakta, for fikk i meg en del av den røyken.. Men ikke noe gæærnt der heller, så =)

Velkommen i krykkegjengen!
Vi kan bli ganske farlige nå i førjulstida :p

Back
Topp