Oftere trøtt

Shauri

Forumet er livet
VIP
I de siste dagene har Alexander vært så mye mer trøtt enn han pleier. Kan det være at han bare er i en slik fase nå, eller kan det være sen reaksjon på vaksinen? På søndag sovnet han plutselig i fanget til samboeren til far, senere på kvelden sovnet han mens jeg ga han grøt... Mandag sov han plutselig 2 timer på formiddagen og sov over en time når vi trillet. I går sov han også nesten en time på trilletur, og ble fort trøtt. Og i dag også har han blitt veldig fort trøtt, selv om han nettopp har våknet.. 

Sånn har faktisk Ravn Kenneth vært også idag... Har sovet 5 ganger bare til nå, og det er IKKE normalt til å være han :P Pleier å ha 2-3 hviler hele dagen :P

Håper det er en fase han er inni jeg, men han kunne gjerne heller lagt seg tidligere på kvelden da enn å holde på med alle disse småduppene synes jeg! Hehe

Det kan jeg ikek hjelpe deg med desverre. Her er det fortsatt 2 sovinger pr dag. Men morgenluren idag måtte jeg vekke henne. Hun sovnet 9.30, og bruker da sove max 1 time. Og det var jo perfekt, for hadde tenkt gå kl 11 og hente storebror i bhg. Men näh, jeg måtte VEKKE henne 11.40 for ikke komme forsent å hente Nico[8|].

Jeg la henne 14.40 for at hun skullefå siste luren, selv om hun ikke viste tegn på trötthet.Sovnet på 5 min da. Skal vekkes kl 16 om hun ikek har våknet enda, ellers blir det kröll til kvelden.

Kan godt hende det bare er en periode. Jonas har også mer behov for søvn om dagen. Er våken et par timer om gangen, før han er klar for å sove igjen.

Back
Topp