Ofte sulten..

Salicaria

Betatt av forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Klarer bare å spise litt av gangen, og blir fort sulten igjen. Er det flere som har det sånn?

Igår bestille min kjære og meg en pizza etter barna var lagt. Jeg var såå sulten! Spiste en bit og måtte vente 30min til nest bit. Det slår ikke feil at sulten kommer tilbake raskt etter en liten stund:confused:
Og sånn går nu dagan..

Åhh pizza :love7 Nå fikk jeg lyst på det..

Jeg har det ikke på samme måten.. men jeg er mye sulten. Føles som at jeg spiser og kan spise mer enn før.

Sniker fra april. Har hatt det sånn hele tiden mens jeg har vært gravid nå! Tror det sakte blir bedre nå som kvalmen forsvinner, men.. Det er ganske irriterende! Må også passe på at jeg spiser kort tid før leggetid, ellers holder jeg på å daue av sult mens jeg prøver å sove :hilarious:

Veldig kjent her også! Jeg spiser mindre enn barneporsjoner om gangen, men jeg husker ikke på å spise ofte nok selvom jeg blir skikkelig dårlig mellom måltidene. Det er ingenting som frister lenger, og alt jeg spiste før blir jeg kvalm av, så det er umulig å vite hva jeg skal dytt i meg.

Jeg har det sånn, og hadde det sånn sist også..
Ender opp med å være ekstremt sulten på kvelden, spiser til jeg blir kvalm og våkner på natta og må ha enda en matbit. Slitsomt..

Jeg er også utrolig mye sulten...så å si hele tiden,men samtidig er jeg så kvalm og ikke har lyst på noe som helst,men magen rumler som om den aldri har fått matutrolig slitsomt ettersom ingen mat frister.... men kroppen roper etter mat!! Samboer kommer med 2 ristede skiver på sengen hver dag når han står opp.
Men merker det er lurt å spise lite men ofte... men det er helt merkelig å være så sulten men så dårlig samtidig..

Føler meg også sulten hele tiden! Jo lenger jeg går uten å spise, jo mer uggen føler jeg meg. Så føler jeg småspiser hele dagen lang, for orker heller ikke for store måltider. Må prøve å spise godt på kvelden, for blir helt sinnsykt sulten på natta, og da sliter jeg med å sovne om jeg våkner :playful: Og magen jobber helt merkelig om dagen også, så føler jeg alltid er sulten, uggen, oppblåst, vondt i magen osv :playful: slitsomt.

Back
Topp