Ofte neseblod

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
jeg er så lei at gutten på 2 blør så mye og så ofte. dette begynte helt fra han var nyfødt.
skjer ofte når han legger seg. Nå rett etter jeg hadde lagt han roper han på meg og jeg går og finner senga fult av blod. blod overalt! ser så skummelt ut, men får stoppet det etter max 10min.
ofte har han blodspor i senga (puta og dyna). da hadde han tydeligvis blødd mens han sov.

legen mener det er normalt, og at noen barn er mer utsatt enn andre og det er helt ufarlig. men jeg skjelver hver gang jeg ser han slik, jeg blir jo så redd og lei meg :(

Jeg blødde mye som barn og mamma fikk beskjed om at legen kunne svi av noen blodårer i nesa som sannsynligvis var veldig svake og hadde lett for å sprekke. Det ble aldri noe av det fordi det roet seg av seg selv etter en stund heldigvis. Jeg kunne blø så voldsomt at blodet levret seg i nesa og det kom ut svære klumper. *grøsse* Det er ikke farlig, men selvfølgelig ubehagelig for den som blør og for de som da må vaske opp etterpå. 

Jeg tror jeg hadde hørt med legen på nytt jeg om det ikke var noe å gjøre for å hjelpe gutten. 

eey, er du fortsatt sånn eller har det gitt seg? i så fall i hvilken alder? hos min lille blir det verre synes jeg, går lissom ikke en uke uten at han hadde blødd. men jo, skal til legen snart vi så får vi se

jeg er bløder, noen av barna her er det og.
spør om barnet kan testes for Von Willebrandt :)

en enkel blodprøve, som kan gjøre livet mye lettere om det viser seg at han har det :)

her hadde jentå vår og det problemet.
men når hun begynte på skolen, og fikk noen blødninger det og når hun var på besøk, fikk me beskjed om å etse litt, og etter det har hun ikke blødd. og det er 5 mnd siden nå

Back
Topp