Ofte mageknip på natt

Frk.Håpe

Betatt av forumet
Nesten hver natt har jeg skikkelig mageknip, og dette varer nesten hele natta. Kjennes ut som om jeg må på do, så står opp, men det kommer ikke noe. Er det mageknip eller kan det være kynnere / maserier? Er førstegangs, så vet ikke forskjell eller hva det kan være. ^^ Men skjer som oftest på natta.. Kan stå opp om morgenen med skikkelig hard og vond mage. Pågått ei stund, er 34+5. :)

Nesten hver natt har jeg skikkelig mageknip, og dette varer nesten hele natta. Kjennes ut som om jeg må på do, så står opp, men det kommer ikke noe. Er det mageknip eller kan det være kynnere / maserier? Er førstegangs, så vet ikke forskjell eller hva det kan være. ^^ Men skjer som oftest på natta.. Kan stå opp om morgenen med skikkelig hard og vond mage. Pågått ei stund, er 34+5. :)

Har akkurat det samme. Har hatt det siden uke 34! Er uke 35 + 6 i dag og antar at dette er et modningstegn! :)

Maserier.. Velkommen i gjengen! Det er fryktelig slitsomt :P

Jeg har det også. Utrolig vanskelig! Har ikke hatt det før så helt nytt for meg. Men jeg er glad for at det er en modningstegn, det viser at ting nærmer seg nå.

Ja, kjenner det godt på dagen i dag også! Skikkelig stram mage og kjennes ut som om noen "klyper" meg nederst i livmora.. :p Ordentlig knip til tider! Spennende å følge med på alle disse symptomene. :) :) Selv om de kan være fryktelig ubehagelige til tider.

Back
Topp