Ofte her?

~miluna~

Forumet er livet
Hellu, bare lurer på hvor ofte dere er på disse sidene... og om dere evt er på andre babysider oxo ..? [:)] Kjempekjekt assa, her får man vite neeeesten alt man lurer på/bekymrer seg over [:D]

Er innom her hver dag. Kall meg avhengig[;)]

Hei:-)
Jeg er innom hver dag jeg.. så sant jeg er hjemme.
Moro å lese om andres erfaringer, og hvordan de har det.
Får svar på mye også...

FLERE GANGER OM DAGEN[:D]

Hver dag, og flere ganger om dagen[:D]

hver dag, og ofte flere ganger! [:)]

Bor her... [&:][8D]

Mitt andre liv.... Men så koselig[:D][:D][:D]

er her ganske ofte ja.det var lettere å slutte å røyke enn å slutte å være på bv.har ikke prøvd å kutte ut bv, men får nesten abstinenser når jeg har vært uten internett[&:]

ORIGINAL: kr.sand

er her ganske ofte ja.det var lettere å slutte å røyke enn å slutte å være på bv.har ikke prøvd å kutte ut bv, men får nesten abstinenser når jeg har vært uten internett[&:]

Ha, ha, absolutt lettere å slutte med røyken!! Har ikke vært inne her på et par dagen, blir jo nesten syk jo[&:]

er her omtrent hver dag, flere gabger om dagen også.. er blitt en smule avhengig[8|]

hver dag - stadig vekk! Det er sant som jentene over her sier - man blir litt avhengig![;)]

Jeg sitter her vel stort sett hver gang minsten sover eller pludrer for seg selv ved siden av meg [:)]
Besøker vel som regel denne siden og skravleforumet, men titter innom de andre også... Men sjelden det står noe der synes jeg!

Må nok innom hver dag. Har vært litt på barn i magen, men liker meg bedre her.

Jupp, hver dag..og flere ganger daglig [:D]

[:)]Vi er ganske mange som er her hver dag...Jeg også,men svært lite i helgene-da sitter sønnen og spiller på nett.....[:D]

er innom nesten hver dag...har vært innom andre babyforum men trives best her[:D]

Er her hver dag! Så sant jeg er hjemme, står pc`n på hele tiden så jeg er innlogget mye. Men driver med litt andre ting innimellom, men stadig innom [:)]
Kan jo ha skjedd noe nytt vet du..Hi hi [:D]
Vil si til alle dere som er her at dere er en super og herlig gjeng! Min andre familie nesten!!! He he [:D]

ORIGINAL: kr.sand

hehe [;)] så sant så sant [;)]

Jeg er også innom her hver dag.....[:)]

Back
Topp