ofring

Vanillatwin

Elsker forumet
hei. jeg har sluttet å røyke. er på dag 12 idag[:D][:D] er det noen andre som har sluttet å røyke for å øke sjansen før behandling?

og hva har den andre parten ( sambo/mann) ofret??

sambo røyker ikke så han har ikke ofret noe. men det synes jeg han skal. så foreslo at han ofret sjokolade men det var ikke det samme sa han..

hva mener dere??

Hva md kaffe? Drkker han det? Bytt over til koffeinfri. Koffein kan dempe på svømmere.

SÅ flink du er som har holdt deg i 12 dager vennen
(Jeg har aldri røyket, må bare skryte litt av deg)

jeg er på røykeslutt dag 10, så henger nesten med deg[:D][:D] har hatt en liten sprekk forrige helg da jeg var på bursdagsfest, men ellers har jeg holdt meg sterk!!!! [:D] synes vi er flink jeg! mannen sier han skal slutte han og, men trur det ikke før jeg ser det da[8D]

Jeg ofret alkohol og krevde at sambo ofret snusen, men det nektet han...... Han har fått beskjed om at svømmerne hans er elitesoldater av beste klasse så det lever han på til han dør......[>:]

5 mnd siden på meg. og ja sluttet 1 mnd før behandling, vil ikka ha den på samvittigheten min.

du er såååå flink.

tenk på det værste skal være over, ja du er flink husk å skryte av deg selv til andre nå. du fortjener masse ros i denne tiden

stå på dette klarer du! ikke ta det så tungt vist ikke han ofrer noe. ikke bruk tiden å skule på han, la han få ha det som han selv vil. hjelper ikke med mas og tjas, det hjalp ikke på meg.

eks- maen sa til meg nå må du slutte, då røyka eg helst bare i trass hehe,

min sambo sluttet for 3 årsiden mens jeg ikke skulle det i det heletatt. men fikk nok til slutt. og han sa alldrig noe på at jeg røka inne på kjøkkenet.

ikke tenk så mye på han gjør,

den totale gulleroten er at du selv har klart å sluttet å røyke

lykke til flink du er

stå på

skal på fest imorgen å trur jeg kommer til å ta 1-3 røyk. men kjøper ikke selv for da har jeg ikke liggende på søndag!!

Tusen takk jenter[:D][:D]

Back
Topp