Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke hvor gamle barna dine er og hvordan samvær kommer til å være. Men å dra fra små unger i flere uker i strekk rett etter samlivsbrudd? Hmmmm....
Har bare jobbet offshore før jeg fikk barn. Men snakket med cateringdamer som hadde barn, og de'es erfaring var at de fikk mer tid med barna når de jobbet dær. Ja du er borte 2uker, men du er fortsatt 4uker hjemme hvor du kan ta fridager fra barnehage, hente de tidligere osv.. Mens i en vanlig 8-4 jobb så blir det ikke mye kvalitetstid i hverdagen med barna før de skal sove.. Jeg fikk forresten alle kurs av arbeidsgiver etter at jeg fikk jobben, men som de andre sier, det er andre tider nå...
Jeg tror absolutt dette er en fordelHar bare jobbet offshore før jeg fikk barn. Men snakket med cateringdamer som hadde barn, og de'es erfaring var at de fikk mer tid med barna når de jobbet dær. Ja du er borte 2uker, men du er fortsatt 4uker hjemme hvor du kan ta fridager fra barnehage, hente de tidligere osv.. Mens i en vanlig 8-4 jobb så blir det ikke mye kvalitetstid i hverdagen med barna før de skal sove.. Jeg fikk forresten alle kurs av arbeidsgiver etter at jeg fikk jobben, men som de andre sier, det er andre tider nå...
Jeg tror absolutt dette er en fordelMen jeg tenker at da må ungene være store nok til å være hos en forelder i 2 og 4 uker i strekk. Et slikt samvær passer kanskje ikke alle uansett alder heller...
Ja.. Man blir litt desperat når man ser at man ikke har mulighet til å gi barna sine ett hjem..Vet ikke hvor gamle barna dine er og hvordan samvær kommer til å være. Men å dra fra små unger i flere uker i strekk rett etter samlivsbrudd? Hmmmm....
I norge får man det man MÅ ha når man er alene mamma.Ja.. Man blir litt desperat når man ser at man ikke har mulighet til å gi barna sine ett hjem..
Ja det får man, men vi kommer fra en stor og dyr by, så det jeg har muligheter til å ordne for oss resulterer mest sannsynlig i at eg blir sovende på sofa og barna mine får ikke egne rom.. Tenker de kan få en bedre fremtid med muligheter til å bli med på idrett og det som er etterkvart om de har en mor som tjener greitI norge får man det man MÅ ha når man er alene mamma.
Jeg skjønner jo at høyere inntekt fristende men å reise fra barna hadde jeg aldrig gjort. Jeg må se dem hver dag. Stå opp med dem ,spise middag med dem, å si god natt til dem.
Tenk om du må være ute på bursdager eller jul?
Uff nei. Jeg ville innsett virkeligheten å gjort det beste utav det man har.
Ja det får man, men vi kommer fra en stor og dyr by, så det jeg har muligheter til å ordne for oss resulterer mest sannsynlig i at eg blir sovende på sofa og barna mine får ikke egne rom.. Tenker de kan få en bedre fremtid med muligheter til å bli med på idrett og det som er etterkvart om de har en mor som tjener greit
Ja folk får si hva de vil, greit å høre andres meningerJeg skjønner deg godt jeg! Og ikke bry deg så hardt om de som skriver at d er rart å dra fra barna etter samlivsbrudd/være borte i 2 uker om gangen osv.
Som forelder så må man av og til gjøre noe man ikke egentlig har lyst til, til d beste for barna.![]()