Offshore enker!?

feb&mars

Elsker forumet
Er det andre offshore enker her, hvordan har det gått/går det med dere!?
Mannen reiste idag [:o] Blir nok 2 uker, har vært hjemme i 5 uker nå og lillegull blir 1mnd imorgen..Men satser på det skal gå fint, så lenge han er snil og ikke skriker for mye, for det klarer jeg ikke!!!

Pappa'n her reiste ut når snuppa var ca 2 uker, og det gikk veldig bra med oss[:)]
Det eneste jeg sleit litt med var å få pumpa meg ofte nok (ammer ikke, bare pumper og gir flaske)...

Mannen er sjømann her, vært ute i 2 uker nå og to uker til han kommer hjem ennå. Han har turnus på 4 uker ute og 4 uker hjemme.
Har gått veldig bra faktisk, eldstejenta har tatt det meste bære arbeidet siden jeg ikke skal bære så masse med keisersnitt som ikke ville gro[:'(].
Men savner han veldig da, og ser frem til han kommer hjem til oss[;)]

eg e hjemme alene søndag kveld til fredag..
her går det faktisk ganske så fint, travelt me 2 små men veldig kjekt[:D][:D]

går kjempe bra dette [:D][:D] du klare det...
prøva å kosa deg masse... treffes på torsdag:)

Min samboer reiste på jobb på mandagen, blir borte i 12 dager. Er litt spent på hvordan det blir,, men så langt går det bra. Vi koser oss å dagene har gått så fort siden han ble født. Men vi savner pappaen, er best å ha han hjemme lamme oss.

Jepp-akkurat nå er jeg alene med 3 små ;-)

kjæresten jobber også offshore her, han reiste igår, må det siden vi bor så teit til, men nå er det ''bare'' 14 dager igjen :)

Ja, gressenke her og..[;)] Men begynner å bli vant til det nå.. Her dro han ut da minsten var to uker, var litt bekymret for når og om jeg skulle få tid til de to andre, men det gikk veldig fint! Alt går vettu[:D]

Back
Topp