Livmorregnskap
Livmorregnskap
Det har vært litt av en prisjegermåned for meg og lilleputt! Masse tilbud jeg syns har vært så gode at jeg har valgt å slå til.
Jeg holder alltid et øye m Finn.no i Oslo/Akershus, bruker Prisjakt-appen, er "klubbmedlem" i Barnas Hus og Babyshop og følger en del nettsider på instagram/Facebook.
Her er noen av mine kjøp i august:

Stokke Tripp Trapp 3år gammel 600kr

Stokke Newborn Seat 1år gammel 300kr

-25% på valgfritt klesplagg på Barnas Hus. Joha ulldress 375kr

-50kr pr stk på Reflex ull på Barnas Hus. Kjøpte 3 stk i forskjellige str til 300kr

Besafe Izi Sleep kjøpt på tilbud på gtbilprodukter.no 1.100kr

-25% på valgfri vare på Barnas Hus. Stokke Trailz bag og understell 6.000kr

-30% på utgående farge på Barnas Hus. Voksi Urban i marineblått 1.550kr

-40% på Mammavitaminer på apotek1. 146kr
Hva syns dere? Listen med alt vi trenger er nå kraftig redusert og det blir litt shoppestopp for en stund... Har dere noen prisjeger tips?
Føler jeg har fått så tak på dette nå at jeg kanskje handler alle julegavene allerede nå! Hehe!
Jeg holder alltid et øye m Finn.no i Oslo/Akershus, bruker Prisjakt-appen, er "klubbmedlem" i Barnas Hus og Babyshop og følger en del nettsider på instagram/Facebook.
Her er noen av mine kjøp i august:

Stokke Tripp Trapp 3år gammel 600kr

Stokke Newborn Seat 1år gammel 300kr

-25% på valgfritt klesplagg på Barnas Hus. Joha ulldress 375kr

-50kr pr stk på Reflex ull på Barnas Hus. Kjøpte 3 stk i forskjellige str til 300kr

Besafe Izi Sleep kjøpt på tilbud på gtbilprodukter.no 1.100kr

-25% på valgfri vare på Barnas Hus. Stokke Trailz bag og understell 6.000kr

-30% på utgående farge på Barnas Hus. Voksi Urban i marineblått 1.550kr

-40% på Mammavitaminer på apotek1. 146kr
Hva syns dere? Listen med alt vi trenger er nå kraftig redusert og det blir litt shoppestopp for en stund... Har dere noen prisjeger tips?
Føler jeg har fått så tak på dette nå at jeg kanskje handler alle julegavene allerede nå! Hehe!
Last edited: