Offiser i prisjegerkommando :-)

Livmorregnskap

Livmorregnskap
Det har vært litt av en prisjegermåned for meg og lilleputt! Masse tilbud jeg syns har vært så gode at jeg har valgt å slå til.

Jeg holder alltid et øye m Finn.no i Oslo/Akershus, bruker Prisjakt-appen, er "klubbmedlem" i Barnas Hus og Babyshop og følger en del nettsider på instagram/Facebook.

Her er noen av mine kjøp i august:

ImageUploadedByBV Forum1440758752.932447.jpg
Stokke Tripp Trapp 3år gammel 600kr

ImageUploadedByBV Forum1440758804.283038.jpg
Stokke Newborn Seat 1år gammel 300kr

ImageUploadedByBV Forum1440758836.635775.jpg
-25% på valgfritt klesplagg på Barnas Hus. Joha ulldress 375kr

ImageUploadedByBV Forum1440758968.794235.jpg
-50kr pr stk på Reflex ull på Barnas Hus. Kjøpte 3 stk i forskjellige str til 300kr

ImageUploadedByBV Forum1440759063.946864.jpg
Besafe Izi Sleep kjøpt på tilbud på gtbilprodukter.no 1.100kr

ImageUploadedByBV Forum1440759205.996616.jpg
-25% på valgfri vare på Barnas Hus. Stokke Trailz bag og understell 6.000kr

ImageUploadedByBV Forum1440759344.526088.jpg
-30% på utgående farge på Barnas Hus. Voksi Urban i marineblått 1.550kr

ImageUploadedByBV Forum1440759535.746894.jpg
-40% på Mammavitaminer på apotek1. 146kr

Hva syns dere? Listen med alt vi trenger er nå kraftig redusert og det blir litt shoppestopp for en stund... Har dere noen prisjeger tips?

Føler jeg har fått så tak på dette nå at jeg kanskje handler alle julegavene allerede nå! Hehe!

Last edited:
Du har vært flink :). Jeg følger også med på når det er tilbud, og slår gjerne til da :p Vi har det meste fra forrige, så det er stort sett kun klær vi trenger siden det blir jente denne gangen :)

Du har vært flink :). Jeg følger også med på når det er tilbud, og slår gjerne til da :p Vi har det meste fra forrige, så det er stort sett kun klær vi trenger siden det blir jente denne gangen :)
Når pleier det å være gode tilbud på ull- og vinterklær? Har sett mest sommerklær på salg hittil... Er det vanlig med januarsalg feks? Termin 16.01 og hadde håpet på å få alt i boks innen det...

Når pleier det å være gode tilbud på ull- og vinterklær? Har sett mest sommerklær på salg hittil... Er det vanlig med januarsalg feks? Termin 16.01 og hadde håpet på å få alt i boks innen det...

Har ikke handlet til rusket i magen, men til de eldre barna til mannen har jeg kjøpt ullklær på familiebutikken.no senest i går. Var 30% avslag.
Hadde halv pris på Janus ull på coop forrige uke, da kjøpte jeg også.

Så flink du er! Følger også med på finn og tilbud:)
Har til nå kjøpt emmaljunga edge duo 2015 på 20% og besafe izi go med base på 30%. Kjøpte litt ull på 20% sist uke, og tenker jeg skal barnas hus I morgen :)

Nr 1 for oss begge ja, så har nothing :) prøver å kjøpe kvalitet som kan selges videre eller kan brukes til neste barn hvis vi er så heldige at vi får en til :)
Ja lurt å kjøpe kvalitet:). Jeg begynte også ganske tidlig å handle til nr 1, er kjekt også når en trenger alt;)

Ja lurt å kjøpe kvalitet:). Jeg begynte også ganske tidlig å handle til nr 1, er kjekt også når en trenger alt;)
Ja, da får man tid til å sammenligne tilbud og ikke måtte handle alt samtidig. Hvis vi fordeler alle utgiftene over flere mnd blir det ikke så ille dyrt faktisk...

Back
Topp