Offentliggjort?

bjørnemamma

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Er det noen som enda ikke har gjort graviditeten offentlig?

Her er det nesten ingen som vet det enda.. Er ikke for å skjule det.. Men er bare blitt slik..

Vi har ikke publisert det på facebook eller noe, så her vet bare de nærmeste det. Har bare blitt slik her óg! Publiserer det kanskje litt mer etter oul :-)

Er forsåvidt offentlig for vi har fortalt det til de vi vil si det til, og der er ikke hemmelig. Men har ikke publisert det på sosiale medier nei:)

bare foreldre og søskenene våre ( til meg og gubben) som vet her :p er ikke hemmlig. men har ikke skrevet det på facebook og ingen har spurt såå da har det bare blitt sånn .. om noen spør så sier jeg ja ;)

Her har vi ikke offentliggjort det, planen er å gjøre det til uken :)

Her er det ingen hemmelighet, måtte begynne å gå ut med det da ryktene begynte å svirre når jeg hadde passert 14 uker:)

Det er ikke hemmelig, men har ikke gjort det offentlig på sosiale medier. Får se etter oul, vet ikke om jeg klarer å la være :)

Her e da offentliggjort:) Syns da va vanskli å skjula da igjennom sommaren. Mykje sosiale ting og festlighetar so eg ikkje ville vera med på so da blei jo litt rykte ( bur i ei lito bygd) ;) Ellers står eg jo oppi folk heile dagen so magen e vanskli å skjula:) Men no når den e veldig synli so syns eg bere da e stas å visa den:)

Delvis hemmelig enda her og..

Ingen hemmelighet, men som flere har sagt så har vi ikke offentlig gjort det på sosiale medier ;)

Er ingen hemmelighet lenger. Me har fortalt nyheten til dei me vil. Ryktene sprer seg nok fort. Har ikkje skrevet noke på Facebook eller andre sosiale medier, kjem heller ikkje til og gjera da. Nokre av kollegane mine fekk veta da i helga. Ellers føle eg da blir litt unaturlig og sei til alle eg snakkar med at eg er gravid, med mindre det fell naturlig og sei det sjølvsagt :-)

Hemmelig er det ikke, men jeg legger ingenting ut på fb. De som bør vite det, har visst det en stund nå. De andre får tidsnok vite det. Jeg løper ikke rundt å skriker ut at jeg er gravid. Og barna har fortalt det i barnehagen, så mange vet det jo av den grunn :)

Vi fortalte det selvfølgelig til de aller nærmeste ganske tidlig, men gikk litt tid før vi offentliggjorde det :) La ut et bilde av den kommende storebror, der det stod jeg skal bli storebror! :) Dette gjorde jeg etter oul, for da visste vi at alt stod fint til med den lille og da var jeg litt over 18 uker på vei :)

Her skal vi fortelle det til familien fom denne uken- når vi møter de (blir ikke ringerunde ) besteforeldre og storesøsken har vist det i snart en mnd- er 18 uker-
Skjuler ikke magen, så de som vil spørre meg, får svar :)

Her er magen så stor at det ikke er mulig å overse den! Alle vi treffer ser det jo, så det var ingen hemmelighet lenge..
Men på sosiale medier har vi ikke sagt noe.
Min søster på 17 la ut bilde av meg på face og jeg ble en smule forbannet. Har sagt til henne at offentliggjøring skal vi stå for selv. Fikk henne til å slett bilde, men da hadde allerede mange sett det.. :mad::mad:

Her er magen så stor at det ikke er mulig å overse den! Alle vi treffer ser det jo, så det var ingen hemmelighet lenge..
Men på sosiale medier har vi ikke sagt noe.
Min søster på 17 la ut bilde av meg på face og jeg ble en smule forbannet. Har sagt til henne at offentliggjøring skal vi stå for selv. Fikk henne til å slett bilde, men da hadde allerede mange sett det.. :mad::mad:
Uff - facebook er kjedlige greier i grunn :(

Ikke på face å skal ikke der heller

Back
Topp