Offentliggjort graviditeten

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Noen som enda ikke har offentliggjort graviditeten for familie og venner? :)

Ja men kun de nærmeste

Ja men kun de nærmeste
Jeg skal på første kontroll på fredag, men kan ikke si noe på en stund enda. Dødsfall i familien så må vente til begravelsen har vært og en stund ekstra =/

Sa det nettopp idag til svigers :P
Men ikke sakt til venner enda
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Nærmeste familie fikk vite det i uke 8 ca, jobben i uke 10. Og igår offentliggjorde vi det på Facebook :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Nærmeste familie fikk vite det i uke 8 ca, jobben i uke 10. Og igår offentliggjorde vi det på Facebook :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja, har ikke sagt noe, annet enn til dem som vi reiste med på ferie. Dette pga de lurte på hvorfor jeg ikke drakk. Tenkte å si det etter ultralyden på onsdag (om alt er bra med mini) :)

Venter en liten i februar ❤️

Jeg fortalte alle jeg støtte på etter ultralyden i uke 12. Veldig deilig at det ikke er hemmelig lengre! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her går det ikke an å skjule det lenger da magen er så stor, så allerede mange som har spurt om jeg er gravid! Skulle gjerne holdt det skjult litt til, men den gang ei. Lurer på om de ser det med en gang på jobb imorgen og! 14+2 nå

Her går det ikke an å skjule det lenger da magen er så stor, så allerede mange som har spurt om jeg er gravid! Skulle gjerne holdt det skjult litt til, men den gang ei. Lurer på om de ser det med en gang på jobb imorgen og! 14+2 nå
Har du vært gravid tidligere?

Her vet alle det :) 14 uker i dag

♡ Februar 2015 ♡

Har ikke sagt det til nokon enda.. skal på første kontroll neste mandag. Så etter det e planen å sei det:) er 11+6 i dag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her vet ingen det, kun mannen og jeg.. 12 uker i morgen.. Planen er å si det til ungene i uke 15 (datteren vår har bursdag da) og så får resten vite det først når magen vises og de begynner å lure :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Har ikke sagt det til nokon enda.. skal på første kontroll neste mandag. Så etter det e planen å sei det:) er 11+6 i dag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Greit å gjøre det etter kontroll :) var min plan også men må utsette å fortelle det enda lengre..

Ja, har ikke sagt noe, annet enn til dem som vi reiste med på ferie. Dette pga de lurte på hvorfor jeg ikke drakk. Tenkte å si det etter ultralyden på onsdag (om alt er bra med mini) :)

Venter en liten i februar ❤️
Jeg skal også på ul onsdag. Hvis alt ser greitt ut da så er det vel bare å sende ut pressemelding!

Vi har sagt det til familie og en del av de nærmeste vennene våre. Det er ikke så veldig hemmelig lengre, men det er ikke publisert noe sted heller akkurat :) Koselig å dele nyheten, det er vår første og er både spente og litt kry :p

Vi delte det med kommende besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler i uke 7:) Nå har jeg passert 12 uker, så har begynt å fortelle det til venner og jobb osv.:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡

Back
Topp