Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal på første kontroll på fredag, men kan ikke si noe på en stund enda. Dødsfall i familien så må vente til begravelsen har vært og en stund ekstra =/Ja men kun de nærmeste
Ja, har ikke sagt noe, annet enn til dem som vi reiste med på ferie. Dette pga de lurte på hvorfor jeg ikke drakk. Tenkte å si det etter ultralyden på onsdag (om alt er bra med mini)Nærmeste familie fikk vite det i uke 8 ca, jobben i uke 10. Og igår offentliggjorde vi det på Facebook
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Har du vært gravid tidligere?Her går det ikke an å skjule det lenger da magen er så stor, så allerede mange som har spurt om jeg er gravid! Skulle gjerne holdt det skjult litt til, men den gang ei. Lurer på om de ser det med en gang på jobb imorgen og! 14+2 nå
Har du vært gravid tidligere?
Ja xD gikk vell lengre tid forrige gang?Ja, har en sønn som akkurat har fylt 2 år, så da ramler vel alt ut mye fortere
Ja xD gikk vell lengre tid forrige gang?
Greit å gjøre det etter kontroll var min plan også men må utsette å fortelle det enda lengre..Har ikke sagt det til nokon enda.. skal på første kontroll neste mandag. Så etter det e planen å sei det er 11+6 i dag
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg skal også på ul onsdag. Hvis alt ser greitt ut da så er det vel bare å sende ut pressemelding!Ja, har ikke sagt noe, annet enn til dem som vi reiste med på ferie. Dette pga de lurte på hvorfor jeg ikke drakk. Tenkte å si det etter ultralyden på onsdag (om alt er bra med mini)
Venter en liten i februar
Hvor langt er du på vei da? Jeg er akkurat 12 uker på onsdagJeg skal også på ul onsdag. Hvis alt ser greitt ut da så er det vel bare å sende ut pressemelding!