Offentliggjøring

Hade!

Forelsket i forumet
Jeg satt her for meg selv og tenkte på om jeg var såå heldig å bli gravid denne gangen... så kan jeg ikke se for meg at jeg klarer å vente med å fortelle det til folk..
Jeg skjønner jo nå, etter å ha vært her inne noen mnd, grunnen til at "regelen" om å vente til 12 uker er gått, før man offentliggjør det....

Men jeg vet ikke om jeg klarer å vente likevel jeg...

Hva med barna jeg har, de er 9 og 10 år....

Lurer bare litt på hvilke tanker dere andre har gjort dere om saken......  En liten meningsrunde hadde vært kjekt...

Det er det jeg har tenkt også... så har jeg fortalt det til venninnene mine og foreldrene mine, søsken at vi holder på å prøve..
Som du sier, så får man forståelse når det ikke går...

Jeg er en person som deler ting, så blir vanskelig for meg å holde det for meg selv...

Syns det er veldig vanskelig jeg[&:]
Vi har vært åpne med nærmeste familie. Men nå når jeg fikk en SA, så føler jeg meg veeeldig alene[:(]
Familien trekker seg på en måte unna (ikke hørt noe fra moren min på 1 uke idag...) Mannen min klarer ikke helt forstå hvordan jeg har det.
Så har på en måte ingen å snakke med[:(]
Utenom dere herlige damer da[:)]

Så mulig jeg vil gjøre det mer offentligt på vårt 3 forsøk i høst.. Hadde vært godt å hatt noen flere som jeg kunne snakke med alt om.

Første forsøket vårt delte vi det med alle, men da det ikke gikk så gikk alt inn på meg og jeg lå da på sykehus da resultate kom så jeg følte meg veldig alene[:(]. Min kjære var hjemme.
Andre gangen begrenset vi det veldig og det var få tall som viste om det pga jeg viste hvor deprimert jeg ville bli dersom det ikke ville gå. Og det gikk ikke den gang heller.

Så vi velger fortsatt ikke å dele med flere enn de som absolutt MÅ vite om det. (pga jeg har en medfødt lidelse så av den grunn er det visse personer som må vite om det.) Begge gangen endte det med innleggelse på sykehus. For dere som har fulgt meg så vet dere historien min...
Så ved 3. forsøk har vi nye metoder så vi krysser fingrene for. Både forbehandling og etterbehandling.

Men rart med det så tror jeg om at ikke 3.gang vil gå vil verden knuse meg enda mere siden det er siste forsøket vårt.... Et lite barn er så ønskelig i mitt hjerte... En bit av hjerte mitt vil aldri bli helt dersom det ikke lykkes siste gangen.... Så tvi tvi for august forsøket[:D][;)]

ORIGINAL: Leyah

Vi har vært åpent om prosessen hele veien, og det ble da naturlig at folk også fikk vite resultatet.
Alle visste at det da var tidlig, og var jo inneforstått med det.

Vi fant ut at hvis man er så uheldig at man mister, så får man forståelse og trøst fra personer rundt seg.

Det er min mening [:)]

Her vet "alle" det [:D] 
Og angrer ikke et sekund på det!!!
De har støttet oss veldig oppover i prøvingen, så da skal de få dele gleden også!
Men er mulig vi holder det mer for oss selv på fryseforsøkene senere!
De er lettere å holde skjult [:D]

Synes det er mange fine tanker her inne jeg[:D][:D][:D]
Og det er vel vanskelig for meg å sette meg inn i hvordan en spontan ab er uten å ha opplevd det ( håper jeg slipper) , og det er klart at det virker inn på hvordan man velger å gjøre det i forhold til åpenhet...

Jeg har opplevd en falsk positiv graviditets test, på forsøk nr 2, og da fortalte jeg det til familien. .. det gikk jo greit å fortelle at det ikke ble likevel... men tenker at det hadde blitt mer styr om det var flere som visste det.

Men som en av dere sa, om noen spør så kan man jo svare.... og siden mange vet jeg holder på med prøverør, så kommer vel spørsmålene om ca 14 dager[:D][:D]

Håper at for dere som har vært uheldige å mistet, at det aldri skjer dere igjen, og at dere får opplevelsen av å bli gravide i løpet av 2010[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp