Offentliggjøring på sosiale medier

Gjør det nok etter jeg har fortalt det på jobb på nyåret. Den viktige familie får vite det til jul så. :)

Kanskje etter familen har fått vite det på julaften <3 for jeg skal på Tul den 23 desember så. Og om alt ser bra ut da så blir det nok ut på sosiale medier etter julaften.

Vil gjerne hør om det er noen som har en morsom
måte og offentliggjøre det på!:D

Har sett de som har lagt ut bilde av en bolle i ovnen, bilde av foreldrene sine sko + et par babysko, reknestykke 1+1=3 under bilde av foreldrene, bilde av en body og en smukk eller bare bilde av gravidmagen

Trenger du flere tips kan du søke på Internett på pregnancy announcement, så får du opp masse

Tror ikke jeg kommer til å legge ut. Har en del venner på face som jeg egentlig ikke kjenner så godt eller ikke har sett på veldig lenge. Har ikke noe behov for å dele med alle. De som jeg ønsker å dele det med skal jeg snakke med selv. Dessuten er det sjelden jeg poster statuser på Facebook, så det blir litt unaturlig for meg. Får se etter fødsel.

Men har full forståelse for de som ønsker å poste på Facebook eller andre sosiale medier. Jeg synes jo også det er hyggelig å lese sånne nyheter.

Vi la det ut når vi ikke lenger kunne skjule det forrige gang ;) da var jeg vel i uke 22 eller noe ;) ;) Litt usikker på hva jeg kommer til å gjøre nå, men en post etter fødsel kommer.

Back
Topp