Offentliggjøring på sosiale medier

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Hei! Er det flere enn meg som ønsker å offentliggjøre graviditeten på feks Facebook? For meg er dette det største som har skjedd i livet, så ønsker å dele det med alle. I tillegg ønsker jeg å selv fortelle det enn at det blir synsing og luring. Magen blir jo trossalt bare større og større, og jeg er begynt på uke 13.:)

Om det blir noe som helst på sosiale medier før fødsel skjer det ikke før etter OUL.

Hei! Er det flere enn meg som ønsker å offentliggjøre graviditeten på feks Facebook? For meg er dette det største som har skjedd i livet, så ønsker å dele det med alle. I tillegg ønsker jeg å selv fortelle det enn at det blir synsing og luring. Magen blir jo trossalt bare større og større, og jeg er begynt på uke 13.:)
Jeg skal fortelle det på lille julaften etter jeg er ferdig på jobb, der er jeg å samboer enig:happy:
Så får de vi vil skal vite det litt mer personlig vite det iløpet av denne uka eller begynnelsen av neste;)

Jeg skal fortelle det på lille julaften etter jeg er ferdig på jobb, der er jeg å samboer enig:happy:
Så får de vi vil skal vite det litt mer personlig vite det iløpet av denne uka eller begynnelsen av neste;)
Okei :) Har tenkt å gjøre noe artig ut av det med bilde etc:):) De nærmeste og de på jobben vet det.

Ja kommer til å gjøre det på julaften

Gjør det ikke før alle nærmeste har blitt informert. Kjipt for venner og familie å lese på sosiale medier.

Okei :) Har tenkt å gjøre noe artig ut av det med bilde etc:):) De nærmeste og de på jobben vet det.
Ja de nærmeste hos meg å de jeg jobber tettest med på jobb vet det, men fortsatt mange på jobb som å ikke vet noe enda:p
Jeg tenkte å lage ett julekort på en måte, der vi forteller om året som har vært med huskjøp å baby som de fleste ikke vet noe om:D

Jeg har ikke tenkt til å legge det ut på Facebook. De som kjenner meg familie/venner/kolleger får vite det ved at jeg forteller dem det selv. Alle andre jeg har på Facebook som faller i kategorien bekjente/gamle klassevenner osv. har jeg ikke noe behov å dele det med på Face. Men vi er alle forskjellige og gjør akkurat det som føles riktig for oss selv :)

Det blir nok som med forrige, at vi legger ut etter fødsel.
Verken jeg eller mannen er veldig aktive på å legge ut ting, så det er mest naturlig for oss :happy:

Blir nok en post etter fødsel. Ikke behov for å fortelle det til bekjente jeg ikke møter personlig ila de neste 6 mnd :) Og så er jeg litt der at jeg ikke tror alt går bra før alt har gått bra, hehe.. :p

Forstår at alle har ulike meninger om dette, og det var derfor jeg spurte :):)

Ja, det er veldig forskjellig hva folk deler på sosiale medier. Husker fra forrige termingruppe, så var det en som følte hun måtte dele ganske tidlig på sosiale medier, fordi hun var redd andre ville poste en gratulasjon på FB siden hennes... Skjedde med noen venner av meg- før de hadde lagt ut noe om graviditeten eller fødsel på FB så var det et familiemedlem som hadde lagt ut "Gratulerer med en nydelig liten tulle". De var ikke akkurat kjempefornøyd med det :mad:

Tenker å si det på sosiale medier- bare informere alle de nærmeste først :-)

Ønsker ikke å legge ut noe før etter at babyen er kommet til verden. Jeg er positiv og tenker at alt kommer til å gå helt fint, men jeg veit også at det kan gå galt uansett når i svangerskapet man er. Så hvis det skulle skje noe så har jeg ikke lyst til at det skal være like offentlig. Folk jeg har gått i klasse med tidligere, og andre jeg ikke lenger har noe særlig kontakt med trenger ikke å vite sårbare ting i livet mitt, så jeg deler først etterpå :)

Back
Topp