Offentliggjøring på facebook?

Jeg er bare 11+3 foreløpig, så stresser ikke med det. Sagt det til foreldre/svigerforeldre og søsken,men ingen fler..så sier det nok til resten av familien og nære venner først, før facebook... :) Mulig jeg sier det etter den ordinære ultralyden i september,eller venter enda lenger til og med... de nærmeste sier vi det muntlig til, føler det er det viktigste og koseligste... men det blir nok som sagt på facebook etter hvert.. :)

Nærmeste familie og venner vet det allerede. Facebook er jeg litt usikker på om jeg kommer til å legge noe ut på... Opplevd en venninne som postet ALT der og en som postet ingenting. Og mye mer fan av å poste ingenting. De vi har rundt oss finner nok ut av det uansett... Ser ikke noe behov til å kringkaste det til "hele verden". Men vi får se....

Nærmeste familie og venner vet og jeg fortalte det på jobben i går, men venter til ordinær ultralyd med å "kunngjøre" det for resten av verden. Synes det er hyggelig å kunne dele slike nyheter på Facebook så kommer nok til å legge det ut der da.

Ventet til uke 20 jeg da. Og da skrev jeg,
"Da er man halvveis, 20 uker til 2 blir til 3".
 Ville at nærmeste familien skulle vite det først. Og der ventet vi til uke 12. For at vi skulle være sikre.

slik var det vi fortalte våre facebookvenner om den store nyheten :)

Tidlig i september fikk jeg uvitende en ny leietager. Men uten forvarsel eller andre tegn fikk vi ikke vite dette før i desember. Di siste ukene har det vært usedvanlig mye banking og sparking i både vegger og tak så jeg og marcus satte oss ned og ble enige om å reise for og se til den nye leietakeren. Så i dag reiste vi til Elverum for å se, det viste seg til og være ei lita, svært aktiv jente som hadde funnet seg til rette i denne nye boligen, hun er hele 18 uker gammel. Så vi får holde denne nye beboren med navnet Millea Alvilde til 20 juni.

Heia :) Jeg er fra april 2012 forumet. Var et spennede inlegg, så vil bare forklare hvordan min graviditet kom ut på facebook. Hadde møtt en venninne/bekjent da jeg var ganske tidlig i graviditeten, fortalte henne da at jeg var gravid. Etter at noen uker hadde gått, spurte hun meg på facebook om hvordan det gikk med meg og magen. vips, så viste alle på facebook det (vil si, omtrent alle jeg kjenner) hehe.. Heldigvis var jeg over 3 mnd på vei da hun spurte, så gjorde egentlig ingenting.

Syns det er hyggelig å fortelle slike ting på facebook jeg. Familie, jobb og nære venner har visst det nesten siden vi fikk vite det. Var på ultralyd 11+2 og da stod alt bra til, så senere på kvelden la vi ut dette bildet:

Back
Topp