Offentliggjøring på facebook?

FrøkenFin

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Septemberlykke 2021
Skal/skal ikke? Eller har du kanskje allerede offentliggjort det?

Jeg for min del har ikke offentliggjort noe på facebook enda. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller, men det blir hvertfall ikke før ordinær ultralyd. Kanskje ikke da heller, kanskje enda seinere, hvis jeg i det hele tatt gjør det.

Jeg tenker at de som jeg vil at skal vite det, de vet det allerede, mens alle de bekjente rundt omkring ikke trenger å vite noe før jeg eventuelt treffer på dem i levende livet. Også kan jeg heller fortelle det da.

Hva tenker dere?

Jeg har:) La ut et bilde av kommende storebror, med tekst på genseren: Inne i min mors mave ligger det en liten gave, jeg skal bli STOREBROR

La det ut når jeg var 12 uker;) Syns det er deeilig og si det til folk, føler jeg har gått så lenge og bært på denne hemmeligheten!:P

jeg har ikke sagt det på facebook ,mye fordi jeg har ikke sagt det til noen enda(føler meg flink er i uke 11). men jeg kommer ikke til å skrive noe om det på facebook før etter fødselen. de som jeg har lyst skal vite det får vite det av meg resten kan vente til barnet er født. med en liten status oppdatering om at jeg er blitt mamma for første gang:)  

jeg tenkte akkurat det samme som deg, at det er da virkelig ikke noe noen andre enn jeg og bf har noe med, og hvis de vil vite noe så ser de det når de møter meg ! men etter ul var jeg så sprekkferdig at jeg måtte bare, så jeg la det ut med  ul bilde og syntes i ettertid at det er veldig koselig å ha delt det med alle venner og familie som vi ikke ser så ofte :) men hver sin smak  :p

Har ikke sagt noe på facebook ennå, men tenker jeg gjør det om noen uker. Har lyst til å vente til jeg kjenner bevegelser, men siden morkaka er foran denne gangen så må jeg kanskje vente lenge:-P

Kommer ikke til nevne noe på en lang stund enda.

Jeg kommer nok til å skrive noe om det etter ordinær ul. Gjorde det samme sist :) Har mange jeg kjenner som jeg ser veldig sjelden, og synes det er kjekt at de får vite det også.

Jeg offentliggjorde det i uke 11, tror jeg det var. La ut et bilde av tassen, med tekst på t-skjorten: "Jeg skal bli storebror!"
Jungeltelegrafen er ganske aktiv rundt her, og hadde lyst til å "si det" selv før alle likevel visste det.

Har ikke offentlig gjort det på Facebook enda. Rett og slett for att ingen på jobben vet noe enda, å jeg har sjefen min på Facebook så da blir det ikke offentlig der før jeg har fortalt sjefen det i tilfelle :)

Jeg skal prøve å vente til etter ul. Men gleder meg litt til jeg kan få det ut der også. Tenker da også å ta opp igjen bloggskrivingen.

Har ikke noe sterkt behov for dele det på fb, de nærmeste får vite det snart og resten av fb vennene mine er bare bekjente, som man er på hils med. Så de finner jo ut av det når de ser meg eller så hører de det fra andre.

Jeg blir nok å offentliggjøre det på fb etter ordinær ul. Var på nippet til å gjøre det på fredag etter ul, men fant ut det var best og vente.
Har mye slekt og venner som ikke bor her som er på fb, er koselig at de også vet det :)

jeg vil nok si noe en eller annen gang etter ordinær ul.
men mest sannsynlig er det samboeren min som kommer til å annonsere det etter ordinær ul. han gleder seg selvfølgelig til å bli pappa igjen :)

han ville egentlig fortelt det allerede men jeg har spurt om han ikke kan vente. har lyst å se at alt fremdeles er bra etter ordinær ul og da kan han/vi samtidig fortelle hvilket kjønn det blir :)

synes det er stas og fortelle det og folk, venner og bekjente ønsker lykke til. det er koslig det :)

Jeg la også ut ett bilde av snuppa, og skrev at hun skulle bli storesøster  (husker ikke ordrett hva jeg skrev..)

Jeg gjorde det på søndag - da var jeg 12+4..
La ut bilde med sønnen min med en genser med teksten STOREBROR på =)
Synes det var litt godt å få det ut jeg =)

Har ikke gjort det enda men skal gjøre det etter o.ulemoticon  Litt også fordi vi har så mye familie vi ikke ser så ofte så da får de også fulgt med litt, som f.eks når jeg legger ut 3D bilder og sånne ting =)

Jeg har enda over 1 uke igjen til jeg er 12 uker. Foreldrene og søsknene vet det allerede og neste uke har jeg ferie så tenker å dra rundt til oldeforeldrene til babyen å fortelle det. Og etter jeg har fortalt det til de på jobb og vennene mine kommer jeg til å skrive det på facebook. Synes det er like greit så får folk jeg ikke snakker med hele tiden høre det fra meg og ikke via rykter!

Har ikke fortalt noe på FB enda, men kommer nok til å gjøre det på ett eller annet tidspunkt. Spørs hvor lenge jeg holder meg :)
Men akkurat nå har jeg ikke behov for det. 
Kommer til å si det på FB etterhvert fordi jeg stortsett ikke har noen familie her i Norge. Men jeg har ringt tantene mine på Island og Bestemor og fortalt det.

Jeg tenker det samme som i HI. De som 'trenger' å vite det får vite det personlig. Dessverre tror jeg samboeren min kommer til å skrive noe etter hvert, men han har fått streng beskjed om å la være til etter ordinær UL i det minste.

Kommer ikke til å skrive noe på facebook med det første.. Kommer til å drøye det en god stund til :-) nærmeste familie og nærmeste venner vet det.. Men annet enn det er det hysj enda. Jeg offentliggjør det ikke til flere før jeg er ferdig operert og vært på o.ul. Vet ikke om det blir facebook da, det får jeg og mannen diskutere når den tid kommer.

Back
Topp