Offentliggjøre på facebook?

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Har dere tenkt til å offentliggjøre på face, og eventuelt når og hvordan ? :)

Mannen min gjorde det sist, syntes det var stas. Jeg bruker lite face/insta etc, så jeg har ikke noe behov for det:)

Sist så tok samboeren min å airbrusha meg med bodypaint. Så det så ut som jeg holdt en baby og med termin måneden malt på hånden [emoji4] denne gangen lurte jeg på å kjøpe en body til hun minste som det står big sister på eller noe [emoji12]

Sist tok vi bilde av at Pappaen kysset magen min og holdt bilder fra ultralyd når jeg var 13 uker på vei, da bodde vi i Spania og gikk konstant i badeklær når vi ikke jobbet. Så bilde ble et skikkelig fint minne. Denne gangen tenker jeg å gjøre noe alla bare med storesøster også, eller evt som Nutte87 med en storesøster genser eller noe :)

Forrige gang gjorde vi det i uke 10, etter vi hadde fått beskjed av legen at det så og si var like liten sjans så abort da som i uke 12 og etter det [emoji23] var så ivrig når det var første ungen [emoji3] så denne gang er jeg usikker på når vi gjør det :D

Postet det med det 2 første, la ut bildet av hunden til foreldrene mine med mine gamle sko og lapp med at hun skulle bli "tante". Usikkert om vi gjør noe denne gang

Tror ikke vi kommer til å annonsere noe på facebook før ungen eventuelt er født. Vi er nokså private av oss begge to.

Her tror jeg vi venter til et par dager etter fødsel med å si noe på Facebook... Men syns folk gjør mye gøy og hyggelig når de legger det ut altså, så er bare jeg som er sær denne gangen ;)

Tenker å gjøre det rundt uke 14 kanskje eller etter OUL :) ikke bestemt oss enda :)

Jeg tviler litt på at vi kommer til å legge ut noe på Facebook. Verken jeg eller mannen bruker den plattformen til noe som helst. Vi har ikke lagt ut noe eller byttet profilbilde på flere år [emoji28] Regner dog med at vi har litt familiemedlemmer som vil legge ut litt skryt når babyen er født.

Sist klarte jeg nesten ikke å vente med å publisere det, men ventet likevel en god stund med å gjøre det. En gang mellom 12 og 16 uker var det vel. Mer usikker på når det blir denne gangen, men kanskje omtrent på samme tidspunkt. :)Ser for meg å gjøre noe "storesøstergreier". Det er så koselig :) Vet hun blir i ekstase når hun får vite det etterhvert!

Vi skal på 1 års fotografering i slutten av april, har veldig lyst til å ta bilder samtidig med frøkna hvor hun har på seg T-skjorte med «storesøster» på. Spare på disse bildene til den dagen vi offentliggjør det :happy: ventet til uke 12 sist :)

Først skal resten av familien som ikke vet det enda få vite det, også kunne jeg tenkt meg å legge ut bilde på insta enten av noe baby greier og ultralyd foto eller sambo, meg og hunden vår eller så lurte jeg på å legge ut bilde av hunden vår som holdt et ark der det står feks «guard dog duty begins.. eller my parents are getting me a human» [emoji28] noe litt gøy! Er jo vår første også er det litt viktig for meg at hunden er med for hun er tross alt babyen vår også [emoji28][emoji28]

Sist byttet jeg profilbilde fire-fem uker før termin, og noen ble overrasket fordi jeg ikke har hatt kontakt med de[emoji51] Tviler for at vi offentliggjør det noe mer denne gangen, men hvem vet, venner og familie får uansett vite det av oss etterhvert [emoji5]

Vi har egentlig ikke diskutert det...
Gubben klarte nesten ikke vente første svangerskapet, så i uke 13 etter første svangerskapskontroll fikk han publisere det.

Skal ihvertfall ha vært på den tidlige UL i uke 13 før vi sier noe :)

Enda mer usikker på når vi skal begynne å si noe til familien..

Ikke publisert noe på fb eller liknende ang nr 1 og nr 2 så blir vel like lite om nr3. Tar ikke bilder av ungene på snap engang

Jeg må bare vise bilde av det som samboeren min airbrusha på meg sist. Syns det ble så fint [emoji4] jeg satt i 4 timer og orker ikke det en gang til [emoji23][emoji23] Screenshot_20180406-110201.jpg

Vi skal ikke si det offentlig på Facebook. Jeg kommer nok til å si det til de jeg snakker med når det er naturlig. Kjenner jeg venner og familie rett, går jungeltrommene fortere enn facebook-oppdateringene! :laughing025

Back
Topp