Unngår offentlige toalett så godt det lar seg gjøre 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha som å høre meg selv det derJapp, slepper berre litt ut om gongenOgså sitter eg slik at strålen treffer porselenen og ikkje vatnet. Da bråkar det ikkje lika mykje for det renner ned i do
Hahaha
![]()
Haha, jeg bryr meg fint lite om andre hører hva jeg gjør.
Det er da helt naturlig og alle er jo der inne i samme ærend.![]()
Så lenge det er bare tissing går det helt fint.
Nr 2 har jeg problemer med.
Nr 2 gjer eg aldri - skapt faste rutinar på den![]()
Uff så vondt, men skjønner deg så godt!Hater slike toaletter, bodde på internat der vi delte tre toaletter på rad slik med 17 andre (både gutter og jenter) og det var helt forferdelig!Endte med at jeg holdt nr.2 inne til jeg kom hjem hver helg
![]()
Uff så vondt, men skjønner deg så godt!
Liker også best å gå på do "alene"... Om det er andre der, så ligger jeg papir i do. Uansett om jeg bare skal tissesæææær
![]()
Den er lei, ingen dører :-O husker da jeg var i Malaysia og det veldig ofte bare var hull i gulvet. Jeg syns det var kjipt, men jeg fikk trent lårmusklene daLiker det ikke men går på do uansett
Verre da jeg var i Kina og de ikke hadde dører på alle båsene, sleit mer med det:/
Det er nok jeg ogsåGjør meg ikke så mye om det er fremmed folk eller folk jeg kjenner godt. (venninner, nær familie etc.) synes det er litt kleinere med folk jeg kjenner bare litt, som kolleger.
Gjør meg ingenting å tisse når andre hører påverre med nr.2
![]()
Den er lei, ingen dører :-O husker da jeg var i Malaysia og det veldig ofte bare var hull i gulvet. Jeg syns det var kjipt, men jeg fikk trent lårmusklene da![]()