Offentlige toalett

Unngår offentlige toalett så godt det lar seg gjøre :p

Japp, slepper berre litt ut om gongen :P Også sitter eg slik at strålen treffer porselenen og ikkje vatnet. Da bråkar det ikkje lika mykje for det renner ned i do :P Hahaha :P
Hahaha som å høre meg selv det der :P :P

Jeg har en tarmsykdom, så må jeg på do så må jeg på do. Har ikke noe problem med nr 1 da, men nr 2 er forferdelig. Pga sykdommen så er det ekstra pinlig, så prøver å holde meg om jeg hører andre på toalettet. Samtidig er det ekstremt smertefullt å prøve å holde seg, så d blir som d blir.

Så lenge det er bare tissing går det helt fint.

Nr 2 har jeg problemer med.

Huff er lite fan. Går helst på do med tette dører om jeg absolutt må. Unngår offentlige toalett så godt jeg kan :p

Nr 2 gjer eg aldri - skapt faste rutinar på den :)

Sjelden jeg er nødt til nr 2 når jeg er borte. Behovet melder seg heller omtrent med en gang jeg er innom døren hjemme :P

• Liker
Reactions: EJ
Unngår offentlige toaletter hvis jeg kan, men må man så må man. Om andre hører det.. Vel. De gjør det samme selv, så så veldig farlig er det vel ikke. Kjenner ikke noen av dem uansett.
På jobb går jeg aldri til fellestoalettet. Jeg bruker de med hele vegger. Privatliv takk.

Hater slike toaletter, bodde på internat der vi delte tre toaletter på rad slik med 17 andre (både gutter og jenter) og det var helt forferdelig! :P Endte med at jeg holdt nr.2 inne til jeg kom hjem hver helg :P

Hater slike toaletter, bodde på internat der vi delte tre toaletter på rad slik med 17 andre (både gutter og jenter) og det var helt forferdelig! :P Endte med at jeg holdt nr.2 inne til jeg kom hjem hver helg :P
Uff så vondt, men skjønner deg så godt!

Liker det ikke men går på do uansett;)

Verre da jeg var i Kina og de ikke hadde dører på alle båsene, sleit mer med det:/
Den er lei, ingen dører :-O husker da jeg var i Malaysia og det veldig ofte bare var hull i gulvet. Jeg syns det var kjipt, men jeg fikk trent lårmusklene da :D

Nr 1 går greit nok, men nr 2 har jeg litt mer problemer med :-/

Gjør meg ikke så mye om det er fremmed folk eller folk jeg kjenner godt. (venninner, nær familie etc.) synes det er litt kleinere med folk jeg kjenner bare litt, som kolleger.

Gjør meg ikke så mye om det er fremmed folk eller folk jeg kjenner godt. (venninner, nær familie etc.) synes det er litt kleinere med folk jeg kjenner bare litt, som kolleger.
Det er nok jeg også

Fremmede, no problem. Men på jobb er toalettene i gangen og også andre kontorer deler med oss. Fremmede, ok. Kollega, not so happy

Gjør meg ingenting å tisse når andre hører på:) verre med nr.2:p

Er også der - men må man, så må man.

Men ja, verst er på kontoret, *spesielt* når du krysser personen som har vært der før deg/skal inn etter deg..

Den er lei, ingen dører :-O husker da jeg var i Malaysia og det veldig ofte bare var hull i gulvet. Jeg syns det var kjipt, men jeg fikk trent lårmusklene da :D

Da jeg har bodd et år i Asia så må jeg si jeg faktisk foretrekker hul i gulvet på offentlige toalett. Noen steder har de blanding, og asiatere gir noen gang plassen til deg på vanlige do. Men er sier litt ekkelt som de ofte er, foretrekker jeg hulet. Det er lettere å ikke ta på noen ting da;) men treningsak de første gangene;)

Back
Topp