Offentlige toalett

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Hvor man kan høre sidemann...
Hvordan synes du det er at sidemann hører at du tisser?
Eller er så uheldig og slipper en smyger. .?

Vi har 3 doer på jobb hvor man kan høre sidemann.... foretrekker å gå på do når ingen andre er der :p

Ikke noe allright. Ikke det at jeg bryr meg hvis jeg hører noen andre tisse, men hvis jeg kan unngå det så er det helt greit :P

Der plages jeg med å gå på do altså, selv om det ikke er krise om noen hører at jeg tisser :hungry:

Jeg får helt sperre på sånne steder! Ikke fordi at jeg hører andre tisse for det bryr meg ikke. Men hele kroppen min roper bare NEI, og vil ikke. Husker jeg og ei venninne var på båten over til strømstad en gang. Jeg holdt seriøst på å tisse i buksa, og løp sikkert på do 6 ganger før jeg endelig fikk tisse. Ergo -jeg unngår det helst om det ikke går ann å skru på en vask :p

Hater det!! Og så syns jeg det lukter så spesielt på sånne toaletter. Det skal liksom lukte så rent, at det blir ekkelt. Verste jeg vet er når jeg går av flyet på Gardermoen. Toalettene på flyplassen lukter så vondt. Og så går jeg aldri på do på fly. Hehe. Problemvoksen :P

Jeg synes offentlige toalett er skikkelig ekle så jeg går omtrent aldri. Gikk tre ganger mensj eg var gravid, og da var jeg på utenlandsreise og det var lenge til vi skulle tilbake til hotellet :P

Liker ikke offentlige toaletter, men med en tarmsykdom, så har man ikke så mange valg

Liker også best å gå på do "alene"... Om det er andre der, så ligger jeg papir i do. Uansett om jeg bare skal tisse :p sæææær ;)

Eg hatar slike offentlige toalett. Og om eg må, så pleier eg å tissa veldig stille :P

Eg hatar slike offentlige toalett. Og om eg må, så pleier eg å tissa veldig stille :P
Hvis du merker at det begynner å bråke, prøver du å holde igjen litt da? :P det gjør jeg. Eller om jeg husker så legger jeg papir i do og tisser på det :D

Liker også best å gå på do "alene"... Om det er andre der, så ligger jeg papir i do. Uansett om jeg bare skal tisse :p sæææær ;)
Hahaha samme her :P

Hvis du merker at det begynner å bråke, prøver du å holde igjen litt da? :P det gjør jeg. Eller om jeg husker så legger jeg papir i do og tisser på det :D

Japp, slepper berre litt ut om gongen :P Også sitter eg slik at strålen treffer porselenen og ikkje vatnet. Da bråkar det ikkje lika mykje for det renner ned i do :P Hahaha :P

På jobb er det en sprekk under dørene på alle doene utenom de hvor elevene går på (faktisk). Som regel går jeg på doene som er ved garderobene, og da holder jeg hånda foran sensoren så vasken går mens jeg tisser, og legger evt. litt papir i do for at det ikke skal bråke sånn. Har heller ingen interesse av å høre at andre er på do. :S

Back
Topp