Offentlige toalett?

Kidada

Glad i forumet
Hva gjør du hvis du må på do på offentlige plasser??

Står på huk, bruker papir når jeg åpner dører, tar såpe, slår av vasken osv[:-] Er ikke borti noe[8D]

Skulle vært flere valg tillatt, spriter om de har det, legger papir og sitter på huk [8D] har angst for offentlige toalett[:D]

Spriter hvis det er det der, eller legger papir på, eller stå på huk om det er virkelig ekkelt.

spriter setet, om jeg ikke har sprit tilgjengelig så står jeg på huk over.. klarer ikke sette meg ned med bare litt papir.. 

ser vel litt ann..

men dere som legger toalettpapir rett på setet, det er ikkje hjelp i.. [8D] 

Som regel bare setter jeg meg ned. Etter jeg leste og skjønte at det ikke har noen hensikt med papir osv. 

ORIGINAL: Gitte__

Står på huk, bruker papir når jeg åpner dører, tar såpe, slår av vasken osv[:-] Er ikke borti noe[8D]

HAHAHA samme her [8D]
Ser jo sikkert helt sinnsyk ut for andre..
Her hjemme må jeg alltid vaske dassen og alle dørhåndtak etter vi har hatt vors/fest feks..
Utrolig mange ekle som ikke vasker seg på fingra [:'(]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Ser(og lukter) ann situasjonen..[8D]

og ser det greit ut så setter jeg meg rett ned[8D]

ORIGINAL: TinyGiny

ser vel litt ann..

Hvorfor ikke? Du er jo ikke i kontakt med toalettringen?
Jeg står uansett på huk, men ble nysgjerrig [8D]

tar og legger hele dorullen over ringen

ORIGINAL: Labambie

Som regel bare setter jeg meg ned. Etter jeg leste og skjønte at det ikke har noen hensikt med papir osv. 

Sign.

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

ser vel litt ann..

Fordi en halv mm med tynt papir ikke hindrer bakteriene å kravle rundt på deg! [8D]  Hjelper forsåvidt ikke å stå på huk heller..[8D]

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

ser vel litt ann..

Fordi en halv mm med tynt papir ikke hindrer bakteriene å kravle rundt på deg! [8D]  Hjelper forsåvidt ikke å stå på huk heller..[8D]

Når bakteriene opp til deg selv om du står på huk???

ser vel litt ann..

http://www.klikk.no/helse/dinkropp/velvare/article659372.ece

Fellestoaletter må tildekkes Fellestoaletter er derimot bakteriefelle nummer én, mener Andersen.
- Det er som regel mest bakterier på toaletter. Tildekking av toalettsetet med toalettpapir før man setter seg, er viktig. Samme gjelder god håndhygiene etterpå.

BARNELÆRDOM: Smittevernlege Bjørg Marit Andersen mener det bør være barnelærdom å legge papir på doringen før man setter seg ned.

Var dette som inspirerte meg til denne avstemminga.. Litt overraska over disse utsagnene...

ORIGINAL: Labambie

Leste jeg og, og så blei jeg forvirra [8D][8D]

BARNELÆRDOM: Smittevernlege Bjørg Marit Andersen mener det bør være barnelærdom å legge papir på doringen før man setter seg ned.

Jeg hadde ALDRI greid å satt meg rett ned på et offentlig toalett! Ikke bestandig jeg greier det når jeg er på besøk hos noen en gang.

ORIGINAL: TheGoodWife

Jeg spriter setet. 

Back
Topp