Offentlig :)

*AJJ❤️*

Elsker forumet
Februarbarna 2023

Eller i hvertfall halvveis :) Nå vet mamma og svigermor om det så nå kommer vi ti å fortelle folk etterhvert som vi møter dem :) Er så deilig å slutte å late som om alt er topp når jeg er dårlig hele tden :P 

Flere som kommer ut i det offentlige nå? :)

Ja no har vi fortalt det til en del, og tar siste rest i dag :)
Skal bli deilig å slippe å late som alt er på topp ja!!

Her vet søs det og noen få venninner.. Tenker vi skal begynne å fortelle resten av familien når vi når 10 uker og framover, og så offentliggjør vi det rundt 12-14 uker sånn for resten.. Vil egentlig vente så lenge jeg klarer.. men vanskelig når man er sykemeldt og må lyve om grunnen :P Og etterhvert vil det jo vise ganske godt, om det blir som med førstemann så får jeg stooor mage fort, så.. Får skjule det så lenge vi kan :)

Heldige! Jeg må vente til uti uke 14 en gang

TulleHøna skrev:
Heldige! Jeg må vente til uti uke 14 en gang

Hvorfor må du vente så lenge? Vi fortalte det til de nærmeste forrige helg:) Og om en uke forteller jeg det nok på jobben også, for da har jeg rundet 12 uker<3>

familie fikk vite det i uke 5, også har vi fortalt det til venner etterhvert som vi har truffet dem :) i dag sa jeg det på jobben siden jeg så en frisk og fin krabat på ultralyd i går :D

Vi skal offentliggjøre i bryllupet vårt neste lørdag <3

Har fortalt det til noen venner, men kommer nok til å vente til etter ul den 21. med å fortelle familien og sånt det.

Her vet familen og ndel av mine venner det. Men jobben vet ingenting, og jeg må nok holde det hemmelig for dem n stund til. Er bare vikar ( koteakten min gikk ut der før sommerferien) så har mista alle mine rettigheter nå så nå gjelder det å jobbe slik at jeg har krav på noe! Min første mål er jobbe ut august slik at jeg har krav på sykemeldingpnger om det går den veien. Har fått bekkenplager allerede så det spørs hvir kenge jeg klarer å jobbe.. Liker ikke å hilde noe skjult på en måten , men har desverre ikke noe valg...

Vi har fortalt det til ganske mange nå. Har ikke kringkastet det på facebook ennå, men det er mest fordi jeg har glemt det... Hehe :) Merker litt at dette er tredjemann. Stakkars! :D

*Hera* skrev:
Vi har fortalt det til ganske mange nå. Har ikke kringkastet det på facebook ennå, men det er mest fordi jeg har glemt det... Hehe :) Merker litt at dette er tredjemann. Stakkars! :D

Hehe:p Jeg har heller ikke skrevet noe på Facebook enda.. Må fortelle jobben først. Men gleder meg til og la alle få vite det:)

Jeg har fortalt det til nærmeste familie, og noen få venninner. Kommer til å vente med å si noe på jobb enda, for jeg har akkurat begynt i ny jobb :-/ Er 11 uker i dag og skal på ul på torsdag, så om alt er bra så kanskje jeg tør å si til sjefen min at jeg er gravid.... Foreløpig greier jeg å skjule den lille kulen på magen med litt vide gensere/tunikaer o.l

Jeg har fortalt det til alle som uansett hadde fått vite det om det hadde gått galt :-) Skal feire bursdag i slutten av mnd, har planer om å fortelle resten av familien (typ tanter, onkler osv) da, også på FB litt etterpå :-) Har utrolig lyst til å dele det der, og få masse oppmerksomhet for det! Høres kanskje teit ut, men jeg gleder meg til det. At alle skal være glade på VÅRE vegne for en gangs skyld :-) 

Back
Topp