Offentlig ved 12 uker?

LilleMy86

Elsker forumet
Når har dere tenkt til å offentliggjøre det for "alle"[:)]
Flere passerer jo 12 uker nå, HURRA!!![:D]
Er det 12uker som er den endelige milepælen for å offentliggjøre det? [:D][:D]

(tiden har gått fort, tenkt at nå er vi snart i andre trimester[:D][:D])

Hos oss blir det offentliggjort ved 11 uker, altså neste helg, og jeg gleder meg noe helt sinnsykt. Har allerede sagt det til noen; jobb, et par naboer, lillemor og tre venninner, men den nærmeste familie+ de andre nære venninnene mine vet ingenting.

ORIGINAL: **Haley**

Hos oss blir det offentliggjort ved 11 uker, altså neste helg, og jeg gleder meg noe helt sinnsykt. Har allerede sagt det til noen; jobb, et par naboer, lillemor og tre venninner, men den nærmeste familie+ de andre nære venninnene mine vet ingenting.

ja, og så må jeg ta meg en runde med Angelsound`en før den dagen vi skal si det[:-][8D]

Her skal det offentliggjøres etter UL neste uke. Da er vi passert 12+1 og hvis UL viser et friskt lite foster føler jeg meg trygg på å kunne gå ut å fortelle alle som gidder høre på[:D]

Her har alle visst det lenge! [:D]
Vi tok sjansen tidlig og er deilig å ha så mye støtte!

Igår fikk verden vite det, litt ufrivillig dog :)

her har alle vist det nesten fra dag en. ble jo så lykkelig, og for oss er det viktig å få støtte på både den positive delen og om det skulle skjedd noe negativt. [:)]

Vi har ikke holdt noenting skjult. Vi har fortalt alt og alle det fra vi visste det. Tok vel omtrent en uke fra vi visste det til vi sa det på facebook

er over 11 uker nå, og lurer på om vi skal si d til alle sammen nå som d er familie samling hos svigermor...[8|]
d hadde vært arti i så fall...
men litt usikker, siden jeg sliter med smerter de siste ukene, men skal på ul på onsdagen da...
så d kan hender at vi venter til da...?? har ikke bestent oss ennå. skal vuder litt med sambo.
men gud hvor jeg gleder meg til å si d. for syns d begynner å bli vanskeli å skuljer magen min, og d er mage som stirrer der nede[&:]

Vet ikke om jeg klarer å holde det hemmelig så lenge [:)] Er 9 uker på torsdag, og skal på tidlig UL tirsdag, så hvis alt er bra da, så vurderer vi å fortelle det. Foreldre og svigerforeldre vet det fra før, men når man begynner å få mage, så er det jo så vanskelig å skjule det! [:D]

Denne gangen tenker jeg å vente til uke 12 hvis ikke vi finner en spesiell annledning hvor det kommer frem før det. Koser meg egentlig litt med nyheten på egenhånd men tenker at det hadde vært litt kjekt med støtte i og med at jeg er ekstremt sliten om dagen.

Men hummingbird, kan jeg spørre hvor du skal på Ultralyd? For du holder jo til i disse Oslotrakter gjør du ikke?

ORIGINAL: Hummingbird

Vet ikke om jeg klarer å holde det hemmelig så lenge [:)] Er 9 uker på torsdag, og skal på tidlig UL tirsdag, så hvis alt er bra da, så vurderer vi å fortelle det. Foreldre og svigerforeldre vet det fra før, men når man begynner å få mage, så er det jo så vanskelig å skjule det! [:D]

Back
Topp