offentlig toalett

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Når dere går inn på ett offentlig toalett, hva gjør at dere snur i døra og prøver ett annet toalett.....? altså hvordan skal doen og gulvet se ut før dere går inn?[8D]

Jeg snur i døra om noen ikke har dratt opp etter seg eller det ligger bæsjerester i doen[:'(][:'(] går greitt med litt papir på gulvet....

er det bimmelim eller bommelom på kanten / nedi do eller det stinker så snur jeg. noen ganger snur jeg av småting som egentlig ikke er noe spesielt, hater offentlig toalett.

ORIGINAL: lnie

er det bimmelim eller bommelom på kanten / nedi do eller det stinker så snur jeg. noen ganger snur jeg av småting som egentlig ikke er noe spesielt, hater offentlig toalett.

signerer....

Hvis det lukter litt bajs.... Brekker meg bare jeg går inn på ett offentlig toalett.

Jeg er superkresen på lukter, men må jeg virkelig tisse (spess da jeg var gravid) så holder jeg nesa nedi genseren eller noe.

Men er det piss på gulvet eller bæsj på doen snur jeg og finner et annet dass!!

Tomt for papir snur jeg også for ja.

Hvis det lukter skikkelig vondt
Er unormalt møkkete der
Folk ikke har trekt opp etter seg, uansett hva de har gjort der
Tomt for papir

Prøver så langt jeg kan å unngå offentlig toalett[:'(][:'(]

ORIGINAL: lnie

Back
Topp