Offentlig etter private forsøk. Erfaringer??

Maramo

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Noen andre her som har hatt forsamtale offentlig etter private forsøk?
Skal på forsamtale på riksen i morgen og er veldig usikker på hvor mye informasjon jeg skal ha med meg. Har jo hørt "skrekkhistorier" om folk som blir avvist offentlig fordi de alt har gått privat..
Vurderer å ta med meg journalutskrift fra det private, men der står det jo at det er håpløst med ivf :s
Noen erfaringer??

Jeg gjorde det. Merket helt klart at det ble litt sur stemning når jeg fortalte det, noe jeg valgte å ignorere. Spesielt etter at legen fortalte at han og legen jeg hadde hatt privat hadde gått på legestudiet sammen. Så sa han: "Dr. **** har jo blitt rik på den private geskjeften sin, det har ikke jeg".

Jeg leverte en fullstendig journalkopi. Da sa han forresten: "Å, er det en SÅNN journal, det hater jeg, de er jo umulig å lese". Haha!

Så, det var jo ikke noe jeg gadd å bry meg om. Informasjonen jeg hadde er jo for verdifull til det. Mitt andre forsøk kan jo planlegges bedre på grunn av det. F. eks utlukket han lang protokoll basert på det, og de vil justere medisindosen min. Kanskje jeg slipper OHSS denne gangen. Vi fikk time på lik linje med andre her inne. Jeg hadde levert alt, ditt tilfelle er jo spesielt, og da er hvertfall informasjonen svært viktig! Kanskje har de et annet forslag. Personlig syns jeg (saklige) kritiske spørsmål til min tidligere behandling bare var positivt. En second opinion lærte meg jo masse.

Last edited:
Takk! En liten puff i den rettningen jeg vet innerst inne er riktig :) tror mye handler om frykt for at de også sier at dette er håpløst og at det ikke er noe jeg kan gjøre. Men som du sier, da lærer jeg hvertfall masse om hva vi KAN gjøre:)

Back
Topp