Det evig tilbakevendende temaet.. Sist gang satt jeg på toalettene til byens kafeer når guttungen skulle ha mat
Det gikk seg til etterhvert riktignok, men det tok noen uker! Denne gangen har jeg ingen problemer med det. Det jeg HAR problemer med er folka som gir meg sure blikk! Og jeg er ikke en som "slenger ut" puppen, eller viser mye hud. I sta satt jeg innerst i en krok, halvveis bak barnevogna, iført ammegenser, med en gulpeklut som dekka det bittelille området stakkars frøken Stella hadde å jobbe med. Og et stykke unna sitter ei gammel tante å sender meg stygge blikk! Det var ikke mulig i ville helvete at ho kunne se noe som helst "upassende". Jeg får så lyst til å !! Skulle ønske jeg ikke irriterte meg sånn over det, men jeg irriterer meg lett over ting!
Husker vi hadde en tråd om det tidligere i vinter. Har dere som var usikre, endra holdning til det etter at dere fikk barn selv? Hvordan gjør dere det?
Husker vi hadde en tråd om det tidligere i vinter. Har dere som var usikre, endra holdning til det etter at dere fikk barn selv? Hvordan gjør dere det?