Offentlig amming..

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Er det noen plasser det ikkje er lov å amme? Ble brått litt usikker når eg måtte slenge ut puppen utenfor kommunehuset :p

Trur ikke det finnes steder det ikke er lov? Isåfall står det nok skilta med et annet sted og amme?

Er vel ikke forbud noen sted i Norge, men så plutselig at de hadde fått ammerom på kjøpesenteret her i byen.. og det rett etter jeg hadde luftet puppen midt på senteret og på kafe:-p

Tviler på det er forbud mot amming noe sted i Norge. Så lenge en er litt diskré og ikke sitter å vifter med puppene plager det nok ikke noen at du ammer offentlig.. ;-) Jeg foretrekker iallefall å gjemme meg litt bort, mens andre vifter gjerne med puppene...

Var det eg tenkte, men ble brått litt usikker. Sikkert fordi eg ikkje likte så godt å sitte akkurat der.. men What to do? :p hehe er han sulten så er han sulten ;)

Det er ikke forbudt noen steder :) Men mange som ikke tåler å se det, men det er jo bare å drite i :p

Lov å amme hvor det passer en, men som sagt over her, er noen som ikke tåler det..

Selv ammer jeg hvor jeg måtte være når Lillegutt får behov for mat, men prøver å ikke blotte meg for mye, skjermer meg litt både for andres og egen skyld :-)

Tror en kan amme hvor en vil....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp