offa nagla...

Klesklypa

Gift med forumet
Skulle rive bort ei nagl på snuppa idag..

Så reiv eg ned på negla, begynte å blø[:(]
Har mareritt for å gjøre slikt.....

Ho klynka litt, men begynte ikkje å grine eller virka prega av det.. men mammahjertet mitt brista[:(][:(]

Stakkar lillegull..

Hater sont negle greier altså!

Uff.. jeg har kjøpt sånn baby negleklipper - men tørr ikke bruke den på småen enda! Han har jo så pittesmå hender![:)]

Uff, det er jeg også så redd for å gjøre. Har heldigvis gått bra så langt. Har kjøpt neglklipper i babystørrelse, og den er veldig grei, men fryktelig vanskelig å se ordentlig når alt er så smått... Har jo ikke noe lyst til å klippe ham i huden heller [:o] 

huff.. det er nok verst for oss mødre [8|]
jeg klipper neglene hennes, eller klipper ett lite klipp også river jeg resten.. ikke enkelt dette gitt.. samboer står med de store øynene og er redd jeg skal klippe i henne når jeg gjør det.. men skal han gjøre det selv?? neeeeida..

KJEMPE skummelt er det!! [&o] ligger liksom sjelden i ro med hendene... og da er det ikke lett å få til[&:]

jeg bruker en pinsett til å lage et hakk eller revne litt i neglen så river jeg av resten. funker kjempe bra, og jeg gjør det kun når han sover for da beveger han ikke hendene sine[;)]

Pinsett var kanskje ikke dumt, selv om jeg har baby-neglesaks... blir så skarpt for det om, må klippe et langt hakk, for det er ikke alltid nagla er like lang over alt[&:]

Bit dem mens du ammer ;-)

jeg har prøvd mye forskjellig, men for meg funker det best og tryggest med baby neglesaks

Her klippes neglene mens snuppa er i melkekoma[:D][:D]

ORIGINAL: bettand

Her klippes neglene mens snuppa er i melkekoma[:D][:D]

Blir ikke neglene super-skarpe når du klipper? prøvde det første gangen, men de ble såå skarpe[8|] men når jeg klipper hakk og river, så blir det alltid skarpe ender på naglen, som hun stikker seg med[8D]

ORIGINAL: Amaryllis

KJEMPE skummelt er det!! [&o] ligger liksom sjelden i ro med hendene... og da er det ikke lett å få til[&:]

Jeg tør ikke slik jeg :p Drar til mamma så hun kan gjøre det :p hehe
Gjorde det selv i går da, men hun er jo så urolig. Har ikke sjangs til å få det til med mindre hun sover .

Back
Topp