Off

Elisabeth1987

Betatt av forumet
En liten klage fra meg :( er på min 6 uke på sykmelding å formen blir ikke ber :( nesten all mat kommer opp, klarer ikke å gjøre så mye og kiloene raser av :( mistet 8 kg nå :(
Off off disse to i magen gjør det vanskelig for mamsen sin :(
Måtte bare få ut litt frustrasjon :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Stakkar... Hvor langt er du på vei? Jeg begynte å bli bedre rundt uke 15.

Håper du blir bedre framover da. :) Er så kjipt å være dårlig.

Usj.. så kjedelig.. Den kvalmen kan være veldig slitsom. Har slitt med den selv. Begynner endelig å bli bedre. Men hender jeg brekker meg av vonde lukter/smaker. Er i uke 18 om noen få dager.
Ei jeg kjenner har vært kvalm hele svangerskapet. Så dette er veldig forskjellig. Men håper at du snart blir bedre!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God bedring <3
Er på tredje uka sykemeldt selv av samme årsak og er i uke 16.. Jeg har gått ned 9 kg og savner maaaat! Laget meg "fråtseliste" over alt jeg skal spise når kvalmen engang går over. Gleder meg så utrolig mye! :p

15 + 2 og også vært sykemeldt i 6 uker dette svangerskapet pga kvalme og vektnedgang. Jeg hadde ikke mer enn jeg måtte på forhånd og har mistet nesten 10 % av kroppsvekt, så fordi om kvalmen er bedre er jeg så tom at jeg knapt klarer å gjøre noe før jeg blir svimmel og dermed kvalm av den grunn..... Og hodepine!! Så du er i alle fall ikke alene!!!Prøver å trøste meg med at det skal bli bedre snart og at det helt sikkert er verdt det når jeg sitter med lille i armene mine..... :-) Trøsteklem fra meg!!

Ja gleder meg til de kommer til verden :) hvordan er det med drt å være sykmeldt så lenge? Og med tanke på at jeg blir sykmeldt fra uke 28 av?
Mister jeg noen rettigheter på penger/permisjon hvis jeg får slike plager med disse to at jeg ikke klarer å jobbe mer? Har en ganske tog jobb

Sent from my iPhone using BV Forum

Sykepenger regnes som lønn når de beregner permisjonspenger, så det skal ikke ha noe å si... :-)

Back
Topp