off..

Silje_

Elsker forumet
Vet ikke helt hva jeg vil lengre, det har seg slik at jeg har sagt at bestevennina mi skal få lov å være med på fødselen, men..... Jeg begynner å angre at jeg har sagt det, pga, jeg ser henne nesten aldri lengre.. Greit hun har fått seg type og så klart vil være med han, men..
Har mest lyst å si at hun ikke får være med, for vil ikke ha henne der, (ikke styggt ment)... men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til henne..

Hva synes dere jeg burde gjøre?? er jeg stygg hvis jeg sier jeg ikke vil ha henne med?? [:(]

Er så redd hun skal bli fly forbanna og ikke vil snakke med meg mer.. Men føler bare det blir feil å ha henne med.. offf.. hater å "såre" noen.. men hun må jo forstå?? jeg hadde ikke fått lov å vært med henne.. det er jeg ganske så sikker på!!
årrhh....

Forklar henne situasjonen, da burde hun forstå. Hvis ikke synes jeg ikke hun er en veldig god venninne.
Klart hun blir sikkert skuffet, det hadde jeg å blitt, men å bli sur er å gå litt langt.

Lykke til[:)]

off... vil ikke at hun skal bli skuffet heller... off.. vil glede alle jeg.. åååårhhh [:(][:(] 

Føler meg hvertfall som en drit dårlig venn nå!![:(]

Hadde det vært meg som var venninnen din, så hadde jeg fortstått. Hun skal jo en gang føde hun og, så hun vil jo uansett få den opplevelsen.

Du KAN jo nesten ikke la henne være med når du nå føler det slik! Er jo viktig at du klarer å slappe av mest mulig i den situasjonen og bare behøve tenke på deg selv og det som skjer der og så. Det siste du skal behøve å tenke på er at noen er der som du ikke ønsker å ha der i det hele tatt...
Du må altså forklare henne hvordan du føler det! Hvordan hun takler det er egentlig bare hennes problem...hun burde klare å forstå hvorfor du føler det slik...

Har snakket med henne nå.. hun sa hun ble skuffet, men forsto at jeg følte det jeg følte.. og at det er jeg som bestemmer hva jeg vil.. så.. hun tok det veldig greit heldigvis.. [:)]

Så flott at det ordna seg så bra[:)]

ORIGINAL: lillebilla75

Så flott at det ordna seg så bra[:)]

signerer [:)][:)]

Nei du er ikke slem om du sier det, bare å forklare henne at du har ombestemt deg.
Er hun en god venninde forstår og respekterer hun valget ditt[:)]

Back
Topp