OH RLY?
Forumet er livet
Leverte Mia i barnehagen i dag, og da jeg gikk til bilen for å kjøre hjem igjen står det en liten gutt på sikkert 5år rett innenfor porten å gråter så kinnene er fulle av tårer. Sto ei barnehagetante (jada skal ikke kalle dem det) å snakka med han og han kunne fortelle at pappaen hadde gått hjem uten han??? Så fortvilet gutten var, når han sto der i -4 grader uten verken lue eller votter på og frøs... så barnehagetanta gikk inn for å prøve å få tak i faren regner jeg med, gutten ble stående alene så jeg gikk å snakka litt med han å tørka tårene som rant. Fikk skikkelig vondt inni meg [&o] han var jo så redd og følte seg helt tydelig forlatt ja. Kom hvertfall ei anna tante ut å sa han kunne komme inn til dem så han kom hvertfall inn i varmen da. Håper faren kom løpende kjapt, og har vært skikkelig trøtt i dag [&:]
off kjenner jeg får vondt inni meg[&o]
edit: teit skrevet ser jeg, altså jeg tror denne gutten hadde et søsken i barnehagen siden han var etterlatt der ute, men utrolig rart at man bare glemmer igjen ungen sin ute i barnehagen? man kan jo gjøre feil selvfølgelig, men den stakkars gutten han hadde jeg mest lyst å bare ta med meg hjem å parkere med et pledd foran vedovnen [&o]
off kjenner jeg får vondt inni meg[&o]
edit: teit skrevet ser jeg, altså jeg tror denne gutten hadde et søsken i barnehagen siden han var etterlatt der ute, men utrolig rart at man bare glemmer igjen ungen sin ute i barnehagen? man kan jo gjøre feil selvfølgelig, men den stakkars gutten han hadde jeg mest lyst å bare ta med meg hjem å parkere med et pledd foran vedovnen [&o]