Off verkende mammahjerte

OH RLY?

Forumet er livet
Leverte Mia i barnehagen i dag, og da jeg gikk til bilen for å kjøre hjem igjen står det en liten gutt på sikkert 5år rett innenfor porten å gråter så kinnene er fulle av tårer. Sto ei barnehagetante (jada skal ikke kalle dem det) å snakka med han og han kunne fortelle at pappaen hadde gått hjem uten han??? Så fortvilet gutten var, når han sto der i -4 grader uten verken lue eller votter på og frøs... så barnehagetanta gikk inn for å prøve å få tak i faren regner jeg med, gutten ble stående alene så jeg gikk å snakka litt med han å tørka tårene som rant. Fikk skikkelig vondt inni meg [&o] han var jo så redd og følte seg helt tydelig forlatt ja. Kom hvertfall ei anna tante ut å sa han kunne komme inn til dem så han kom hvertfall inn i varmen da. Håper faren kom løpende kjapt, og har vært skikkelig trøtt i dag [&:]

off kjenner jeg får vondt inni meg[&o]

edit: teit skrevet ser jeg, altså jeg tror denne gutten hadde et søsken i barnehagen siden han var etterlatt der ute, men utrolig rart at man bare glemmer igjen ungen sin ute i barnehagen? man kan jo gjøre feil selvfølgelig, men den stakkars gutten han hadde jeg mest lyst å bare ta med meg hjem å parkere med et pledd foran vedovnen [&o]

Tror ikke jeg skjønte den helt. Skulle ikke pappa levere ungen i barnehagen mener du?

Skjønte ikke helt jeg heller, men stakkars gutt som var så fortvila da!! [&o]

Gutten gikk ikke i denne barnehagen så jeg tror kanskje han har et søsken som går der siden faren har glemt han igjen der ute. Var litt teit forklart ja sikkert, bra dere spør!

uff, stakkars liten!

uuuuuuff!! Nå ble jeg helt dårlig! Stakkars gutt, han må jo ha følt seg skikkelig verdiløs der han sto og var glemt igjen! [:(]
Kanskje en skolegutt da, som skulle være med og levere i bhg... Stakkar liten!!

Back
Topp