Off... *sytetråd*oppdatert*

fruit

Gift med forumet
I dag sliter jeg virkelig....
Intens hodepine, vondt i magen, i ryggen, skuldrene og nakken [:'(]

Hadde planer om storshopping sammen med søsteren i dag, men måtte bare stresse oss gjennom kjøpesenteret tilslutt.. Hadde så vondt i korsryggen.. Og vet ikke om dette er normalt, eller om det kan vere nyrebekkenbetennelse som har kommer tilbake IGJEN. Får se de an til i morgen. Er jo veldig likt mensmurringer x mye mer.. Ikke lett og vite hva som er hva..

Uansett. Frem til helgen følte jeg at alt dette var så greit. Nå vil jeg bare bli ferdig med det. Og håper virkelig det gir et positivt resultat.....

Jaja, dagens sytetråd fra meg.. [:'(]

DU har lov til å klage!!! Vi er her for å høre[:D]

Lykke til så lenge og hold ut!

uff det hørtes ikke mye godt ut[&:][&:]håper du snart er på beina igjen[;)][;)]

ORIGINAL: ElinR

uff ja d er litt opp og ned med formen når man holder på slik, men til slutt blir d verdt d vettu[;)] go bedring snuppa!!

ORIGINAL: Ivara

Det er ikke bare bare å gå igjennom dette nei [&o] Skjønner godt at du er sliten nå snuppa, kroppen din begynner vel å jobbe på høygir etterhvert så.
Håper virkelig at det "bare" er hormoner på tur som gjør dette nå Du trenger ikke en infeksjon i kroppen på toppen altså. Så den nyrebekkenbetennelsen kan bare prøve seg [:@]

Hold ut snuppa, snart er det tid for UL, og etter det går det unna vet du. Sender over er kjempeklem til deg [:)]

signerar denne

Du for ha riktig god bedring, men jeg krysser fingrene for at dette er en blanding av stress og sliten og at det er noe på gang[;)]

Eller vent litt nå var jeg usikke på hvor du var i prosessen, må ta en sjekk nå.
Beklager den siste utalelsen....
Ja du er i sprøyteperioden, krysser fingra for at det jobbes godt nå og du for et fint resultat på ul.

ORIGINAL: Ivara

Det er ikke bare bare å gå igjennom dette nei [&o] Skjønner godt at du er sliten nå snuppa, kroppen din begynner vel å jobbe på høygir etterhvert så.
Håper virkelig at det "bare" er hormoner på tur som gjør dette nå Du trenger ikke en infeksjon i kroppen på toppen altså. Så den nyrebekkenbetennelsen kan bare prøve seg [:@]

Hold ut snuppa, snart er det tid for UL, og etter det går det unna vet du. Sender over er kjempeklem til deg [:)]

Det var nok nyrebekkenbetennelse ja [&:][:@] Ble henta på legesenteret i ambulanse dagen etter og innlagt på sykehuset. Og ligger her enda. Får antibiotika rett i blodet 5 ganger om dagen. Kjenner endelig i dag at formen bjunder å komme tilbake.. Heldigvis!
I morgen er det tross alt UL, og er veldig spent på det.
Krysses det som krysses kan [:)]

ORIGINAL: Nesing

Håper sykehusbehandlingen gjør susen og at UL i morgen viser god utvikling! Fortsatt god bedring, fruit! 

signerar denne. Høyrst ikkje mykje kjekt ut det der nei!

Back
Topp