off.. syk igjen

~*~LoVEmyKiDZ~*~

Elsker forumet
er jo ikke 14 dager siden vi måtte på legevakta pga ørebetenelse.. nå er han tett å snørrete å hoster,har feber, spiser ikke... han er kjempe tett i bringa, hveser og piper.. ser for meg en tur på legevakta igjen visst han ikke blir bedre[&o] noen ide om hva det kan være?

å nesten godt å høre at det er andre som sliter med sykdom... men vi har sørebetennelse nå og hadde veldig forkjølet/omgangsyka sist... går jo i et banka kjør...

god bedring

da har vi vært på legevakta.. skulle komme igjen visst han fikk pustebesvær[>:] han kunne ikke gjøre noe med det uansett.. lite hyggelig lege for å si det sånn..

småen her har vært kronisk forkjølt å snørrete siden han ble født, så synest det er på tide at han blir frisk nå...

Tenker bestandig allergi jeg når de piper i brystet og er mye snørrete, men de får vel mye forkjølelser og annet skit hvis de går i bhg eller har større søsken. God bedring til dere iallefall og håper det ikke blir langvarig

Huff jeg føler med deg, snuppa her har vært myyyye syk. Og hver gang hun får en liten forskjølelse går det over til ørebettendelse[&o]

God bedring til den lille karen[:)]

Åssen går det med lillingen?

Håper det går bedre med han i dag da.

*klem fra oss til dere*

han er mye bedre i dag.. men med en gang vi kommer ut begynner han å hvese å pipe.. så lurer på om det kan være noe pollen greier[&o] dakal klumpen min!

Back
Topp