helen79
Forumet er livet
Igår skulle vi bære mye tunge ting opp i 2. etasje, så bærte mannen min opp et fotballspill(sånn med 4 bein, umontert i eske)ganske tungt var det og, også bar han opp en kommode som ikke var fullt så tung, joda, han fikk så sabla vondt i ryggen at han måtte dro til fastlegen i ettermiddag og fått henvisning til kiropraktor, kom hjem med en pose full av medisiner, 100 paracet à 1 gram(skal taes 3 g hver dag), 100 Ibux à 600 mg (skal taes 3 g hver dag) og et par brett med somadril 350 mg (skal taes 2 g hver dag).
Men fader jeg måtte kjefte på han nettopp, for jeg hadde badet Jamie før kveldsmaten, og tenkte jeg tar å tømmer baljen etter han har lagt seg, joda, hvem som tømmer baljen når jeg matet Jamie, joda, det var mannen min med en mega-vond rygg som sikkert ble enda verre nå. Så da ble jeg sint på han og kjeftet på han.
Mannfolk, altså.
Åhvem blir det da som må rydde og bære alt sammen nå, buhu det er meg, alene.[:'(][&:][;)]
Men fader jeg måtte kjefte på han nettopp, for jeg hadde badet Jamie før kveldsmaten, og tenkte jeg tar å tømmer baljen etter han har lagt seg, joda, hvem som tømmer baljen når jeg matet Jamie, joda, det var mannen min med en mega-vond rygg som sikkert ble enda verre nå. Så da ble jeg sint på han og kjeftet på han.
Mannfolk, altså.
Åhvem blir det da som må rydde og bære alt sammen nå, buhu det er meg, alene.[:'(][&:][;)]