Off.. Sommerfugler!

fruit

Gift med forumet
Jeg er så spent! Allerede.. Og redd for at jeg har for store forhåpninger til IVF`en... Har allerede regnet ut avt termin dersom det skal klaffe på første forsøk, og ser for mej hvordan jeg skal fortelle det til venner og familie... Svever på min lille rosa sky..

Og så kommer tankene.. er jo fortsatt bare 20-30% sjangse for at det skal klaffe. Tenk vist de ikke blir befruktet? At alle medisinene og hormonene til ingen nytte? At jeg må avbryte, uten å få en reel sjangse eller noen på frys? Viss jeg får negativ test og har de skyhøye forhåpningene??

Ble mye tanker av å få en dato gitt... [8|]

Tror de fleste kan si at de har tenkt de samme tankene fruit..[;)] Du er nok ikke den eneste som svever på en rosa sky det ene øyeblikket og så på en stor, tung, grå i minuttet etter. Er vel det som er en del av IVF karusellen tenker jeg - pluss at alle hormonene spiller en stor rolle etterhvert også [&:]

Jeg har også sommerfugler - pluss noen vepser også tror jeg [8D]

Er veldig spent på når du skal i gang altså [;)] Du er altfor hemmelighetsfull [8D]

ORIGINAL: Lille Mille

Tror de fleste kan si at de har tenkt de samme tankene fruit..[;)] Du er nok ikke den eneste som svever på en rosa sky det ene øyeblikket og så på en stor, tung, grå i minuttet etter. Er vel det som er en del av IVF karusellen tenker jeg - pluss at alle hormonene spiller en stor rolle etterhvert også [&:]

Jeg har også sommerfugler - pluss noen vepser også tror jeg [8D]

Er veldig spent på når du skal i gang altså [;)] Du er altfor hemmelighetsfull [8D]

Hehe, tro meg! Hadde jeg ikke vært hadde det ikke vært for at vi ikke vil noen hjemme skal vite de.. Har lyst til å evt fortelle nyheten på en arti måte, ikkje per tlf fordi alle vet testedatoen [8D]
Litt sær slik ja, har veldi lyst å skrike det ut til alle, men vet jeg kommer til å angre i ettertid [:)]

Kjekt å høre det er andre enn meg.. Utrolig spennende dette. Og jeg har ikke startet ordentlig heller enda.. [8D]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: fruit

Jeg er så spent! Allerede.. Og redd for at jeg har for store forhåpninger til IVF`en... Har allerede regnet ut avt termin dersom det skal klaffe på første forsøk, og ser for mej hvordan jeg skal fortelle det til venner og familie... Svever på min lille rosa sky..

Og så kommer tankene.. er jo fortsatt bare 20-30% sjangse for at det skal klaffe. Tenk vist de ikke blir befruktet? At alle medisinene og hormonene til ingen nytte? At jeg må avbryte, uten å få en reel sjangse eller noen på frys? Viss jeg får negativ test og har de skyhøye forhåpningene??

Ble mye tanker av å få en dato gitt... [8|]

uff fruit d er ikke bare bare denne prosessen. husker jeg også regna ut evt termin hver gang jeg hadde forsøk[;)]
totalt på 3 uttak så er d ca 75% sjanse for å lykkes, tenk heller på den delen du[;)] uff ja uttaksdagen er superspennende og nervepirrende men dagen etter er enda verre for da får man greie på antall befruktet, husker jeg skalv skikkelig da jeg ringte om d[&:][&:][&:][&:] er heldigvis svært få som må avbryte alt fruit!!! nesten alle får hvertfall 1 innsetting utav 1 uttak, jeg får sannsynligvis 4 innsettinger av 1 uttak og er superheldig sånn sett, krysser for at du får ut mange egg (du har alderen med deg[;)]) og at de er av kjempekvalitet[:D][:D][:D]

Hvor god du er Elin! Det hjalp.. Jeg skal jo bli mamma en gang, på den ene eller andre måten [:)] Men vil bare det skal skje fortest mulig... Utåmodig jaa... Synest vi har ventet lenge nok. Og allikevel vet jeg at mange har ventet enda lenger. Utroli hva man orker og holder ut for det man ønsker seg mest her i verden.....

Jeg kjenner meg sån igjen i det du skriver!! Jeg startet på sprayen i dag og dette er mitt første forsøk. Jeg har i noen mnd allerede vært i en sånn vanvittig berg og dalbane. I ene øyeblikket på den rosa skyen, tenker at vi har nok en baby til neste sommer, planlegger babyrom, ser på babyklær og utstyr og er bombesikker på at alt skal gå helt fint. I neste sekund tuter jeg som bare søren og er livredd for alt som kan gå galt.
Jeg har plutselig nå (litt seint) funnet ut at jeg har vært litt for åpen om at vi gjør dette nå. ALLE vet det!! Tenk om det ikke går da, kommer til å få tusen spørsmål om et par mndr:S Anyway, Lykketil!!! :)

Jeg tenker også slik som deg. I det ene øyeblikket planlegger jeg oppi hodet mitt og tenker på hvor fint det skal bli. Mens i det andre må jeg prøve å være litt mere realistisk og tenke at det jo slettes ikke er sikkert at det lykkes. Det slitsomt, men det er vel bare slik det må være desverre.

Gode dere er jenter!
Jeg må nok bare finne meg i at denne berg og dalbanen er kommet for å bli en stund fremover. Varierer veldig, og noe klokere blir jeg nok ikke før jeg sitter med testen i hånden. Krysser bare alt jeg har for at det skal vere en god nyhet.......

Irriterende at jeg ikke kan oppdatere om når jeg kan starte på medisiner, uttak, antall osv. Men, jeg kommer nok sterkt tilbake med hele opplevelsen samlet.. Enten på godt eller vondt.. [:)]

ORIGINAL: ElinR

du får sende litt pm o.l. da vettu så får du d ut[:D][:D][:D]

Det kan du vedde på [;)]

Back
Topp