off...(ganske lang)

huff da, vet ikke helt hva jeg skal si [:(]  Hvis du må klare deg alene med bebisn, så kommer det til å gå kjempe fint, du kommer nok til å klare deg strålende [:D] 
Sender deg mange klemmer [:)]

off da[:(] vet ikke helt hva jeg skal si jeg.Han skullejo heller ha sagt at hvis det er hans så er livet han forandret til noe positivt. Han skal no iallefall ikke bli sur eller forbanna. Han var jo med på å lage barnet. It takes two

Jeg vet godt hvordan det føles åikke komme over ex. Er helt forferdelig å gå å ha følelser for en somdu gjerne ikke vil ha følelser for.Men så er jo det sånn at man ikke kan kontrolere følelsene våre. De bare kommer og går.

ORIGINAL: MiaC

huff da, vet ikke helt hva jeg skal si [:(]  Hvis du må klare deg alene med bebisn, så kommer det til å gå kjempe fint, du kommer nok til å klare deg strålende [:D] 

Signerer denne. Sender deg mange trøsteklemmer[:)]

ORIGINAL: MiaC

Signerer og sender en stor trøsteklem!!!

Jeg håper det ordner seg for deg. Ikke akkurat drømmesituasjon du har havnet i. Ønsker deg masse lykke til. Kan jo hende han våkner når du har født. At han faktisk har lyst til å bli kjent med ungen sin.
Skal du ta DNA test? Eller vil du vente å se hvem han ligner på først? Du trenger ikke svare. Kanskje veldig sårt for deg.

ORIGINAL: Silje_

Det som eksen min gruer seg mest til da.. er å betale for ungen hvis det er hans.. helt ærlig.. så tror jeg ikke han kommer til å forandre meinig etter gutten min kommer til verden. men vet jo aldri..

Grue seg til å betale???? som sagt i et tidligere innlegg; it takes two. Man må ta ansvar for sine handlinger! Du har krav på bidrag fra barnefar.

Hvis det er han andre; vil du fortelle han om barnet?

uff, det hørtes ikke lett ut.. sender deg mange trøste klemmer[:)] 

Signerer de andre og gir deg en STOOOOOR KLEM!

ORIGINAL: Mirage

jeg fikk ikke lest hva det handler om.. men senser såpass at du trenger en gooood klem..

signerer denne

ORIGINAL: Ålesund0804

ORIGINAL: Mirage

jeg fikk ikke lest hva det handler om.. men senser såpass at du trenger en gooood klem..

signerer denne

Jeg også....

Signerer de over 

ORIGINAL: kalista

Signerer de over 

signerer di over her

Back
Topp