Off.. For en dag

Zera

Forumet er livet
Føler at alt har gått til helvete idag!

Sofia har hatt en dårlig dag, har nesten ikke sovet og vert grinete i helle dag... Mistenker flere tenner på vei..
Tuva har hatt 2års trass for fullt, så jeg føler at jeg kunn har gått å sagt "nei" "Ikke lov" osv i helle dag til hu[:(]
HATER sånne dager, ville jo at vi skulle ha skikkelig kose dag idag..

Og jeg har klart å brenne meg på glattetanga og slo tåa mi som F*@ i en vedkubbe!! WTF liksom[8D] hehe

så nå gleder jeg meg egentlig bare til dagen er over!!

off!! Syte syte... men er fan ikke ofte jeg gjør det... hehe [8D]

Kjipt at du har hatt en sånn kjip dag! Det er slitsomt ..
Håper morgendagen blir bedre [:)]

Off.. [&o] Fælt med sånne dager [X(]. Heldgivis er dagen over om ikke lenge, eller barna skal snart i seng regner jeg med [:D]. Håper morgendagen blir bedre [:)]. 

ja,håper på det... Typen har heldigvis fri i morga...
Og toppen på kaka er jo at jeg har mensen da..hehe

ja,så snart klokka er sent nok skal englane iseng, og det ser ut som jeg rekker Zumba timen min også, så da skal jeg ned å danse av meg litt frustrasjon ja... hehe

ORIGINAL: Elisabeth og to små

ORIGINAL: Zera

ja,så snart klokka er sent nok skal englane iseng, og det ser ut som jeg rekker Zumba timen min også, så da skal jeg ned å danse av meg litt frustrasjon ja... hehe

Hehe, det er ikke toppen av kaka, men grunnen til hvorfor alt er dritt.[8D] Er sånn her og. Innbiller meg ikke at jeg blir påvirket av PMS og mensen, men jeg GJØR jo det.[;)] Noe kortere lunte og definitivt mer hormonell.

her tror jeg ikke noe, jeg VET! Og det gjør typen også.. hehe
Blir mer hormonell og ALT for kort lunte... [8D]

Hehe, det er ikke toppen av kaka, men grunnen til hvorfor alt er dritt.[8D] Er sånn her og. Innbiller meg ikke at jeg blir påvirket av PMS og mensen, men jeg GJØR jo det.[;)] Noe kortere lunte og definitivt mer hormonell.

her tror jeg ikke noe, jeg VET! Og det gjør typen også.. hehe
Blir mer hormonell og ALT for kort lunte... [8D]

Haha.. Er det ikke heeerlig å være kvinne du[8D]

nydelig[;)]

Back
Topp