off føler meg litt lei meg

*tropisk*

Forelsket i forumet
har en mor og en far som er skilt. begge har nye partnere og det har vert mange konflikter opp igjenom årene. har hatt et ganske greit nok forhold til dei siste året.

igår var vi og fortalte mamma at vi skal ha nr 2. hun sa bare: "å" .......... "får ikke gjort ferdig skolen din helder da"

kan ikke si der var mye glede i henne for at hun skal bli mormor igjen nei. føler meg ganske lei meg for det[>:]

hun og den nye familien hennes er litt sære på sin måte og det er vanskelig å ha god og ofte kontakt med henne, men det har gått ganske greit siste året. nå hadde jeg håpet at hun ville glede seg til å bli mormor igjen..

jeg vet at jeg ikke skla bry meg noe om dette og bare heve meg over det, men blir jo selfølgelig litt såret. selv om jeg ikke vil vere det.

nå skal vi snart reise for å fortelle det til resten av familien, men må si at jeg gruer meg for de andre sine reaksjoner! hva om ingen gleder seg sammen med oss denne gangen?[:(][&:]

Dette hørtes ikke noe særlig ut. Sender mange gode klemmer og gleder meg sammen deg. Vi her inne er i alle fall glade på deres vegne[:)]

akkurat som å høre min mor. derfor sier vi det i selskap med mange andre, så hun ikke kan si noe spydigheter.

er så lei det der. vet akkurat hvordan du har det (sikkert ikke akkurat, men likt ihvertfall)

gir deg en god god klem jeg, og drit i de andre, eller sett de på plass. det har jeg bestemt meg for, gidder ikke å ta i mot så mye dritt lenger.....

ORIGINAL: mamma*me*nr2*imagen

har en mor og en far som er skilt. begge har nye partnere og det har vert mange konflikter opp igjenom årene. har hatt et ganske greit nok forhold til dei siste året.

igår var vi og fortalte mamma at vi skal ha nr 2. hun sa bare: "å" .......... "får ikke gjort ferdig skolen din helder da"

kan ikke si der var mye glede i henne for at hun skal bli mormor igjen nei. føler meg ganske lei meg for det[>:]

hun og den nye familien hennes er litt sære på sin måte og det er vanskelig å ha god og ofte kontakt med henne, men det har gått ganske greit siste året. nå hadde jeg håpet at hun ville glede seg til å bli mormor igjen..

jeg vet at jeg ikke skla bry meg noe om dette og bare heve meg over det, men blir jo selfølgelig litt såret. selv om jeg ikke vil vere det.

nå skal vi snart reise for å fortelle det til resten av familien, men må si at jeg gruer meg for de andre sine reaksjoner! hva om ingen gleder seg sammen med oss denne gangen?[:(][&:]

Når jeg leste dette var det som flash back da jeg fortalte min mor. Hennes kommentar - "var vel ikke planlat dette da.... uff, at du ikke vil noe annet enn å fø på unger, du sliter deg ut...Ja, ja, det går vel bra det og."  Skikkelig sårende!!!Men på en måte var jeg forberedt. Det skal sies at dette er vår fjerde barn [:D], absolutt planlagt, og vi gleder oss enormt.

Nå vet jeg ikke om din mor er som min, at på et vis kunne du forutse dette, men jeg tror ikke de mener så mye med det.. Vet at min mor egentlg ikke gjør det.. I voksen alder har jeg lært meg å se henne i et annet lys. En lite ressurssvak kvinne. Gled deg over graviditeten!!!!!!! Ikke ha fokus på kun en kommentar, det er sikkert mange rundt dere som syns dette er toppers [:D]

Vet hvordan det føles. Min mamma ble veldig glad da, hun jublet og måtte felle en tåre. Det samme med søskene mine.
Men besteforeldrene mine, som jeg har et veldig nært forhold til, så ut som de ble kjempeskuffet... Og spurte hvordan jeg skulle få til skole og sånt.
Det sårer litt, men jeg prøver å ikke tenke på det. Dette er mitt valg, og jeg er fornøyd med det. Når babyen først er her, så vet jeg at de kommer til å være like glad i den som de var med nr. 1. :)

Uff. det var da ikke noe koselig å få høre det av sin egen mor. Tror jeg hadde eksplodert...

veldig trist når man få en slik reaksjon fra sin egen mor[&o] Sender deg en stor trøsteklem

Alle vi her inne gleder oss sammen med dere!!! Det er noe med den generasjonen der... De vet ikke altid når de ska si det de tenker og når de skal holde kjeft og smile;) det var som da min mann fortalte svigermor at vi hadde forlovet oss... " oj.... Var det nødvendig da?!?! " hehe... Verdens beste kommentar... Men man må bare velge å overhøre sånne lite gjennomtenkte kommentarer!

ser dere er flere som har opplevd noe lignende og på en måte føler jeg med litt bedre av det[&:]
ikke er det noe kjekt med slike situasjoner, men det er godt å vite at flere har det litt lignende og at det ikke er bare meg[;)]

synst vi skal heve oss over de domme kommentarene til mødrene våres og glede oss ekstra mye over det lille livet som vokser inni magene vår[:)][:)]
vi er jo utrolig heldige som får oppleve dette, og vi får nyte det full ut[:)]

Back
Topp