Oddsen for opptining av egg..

babysyyyk

Forelsket i forumet
Jeg har to egg på frys i porsgrunn, har nå begynt på progynova.. Vil de da tine begge to eller bare et? Og hva er sjansen for at eggene overlever opptining?? Mange som har blidt skuffa?

jeg hadde ett på frys, og det overlevde opptinng...

det er nok opp til deg om du vil ta opp begge to tror jeg, og overlever begge så setter de nok inn begge to...
hørt oddsen er at 60% overlever opptining...så sjansen er jo alltid der for at det ikke overlever, må være forbered...men er flere som overlever enn den andre veien,
masse lykke til :) håper du blir ruger :))

Hos meg frøs de to egg i samme reagensrør. Og tinte dermed opp to og to. Jeg hadde ti på frys. Minstejenta mi er fra et fryseforsøk. Da tinte de først opp to egg som ikke klarte seg.Tinte opp to egg til og da overlevde det ene og resulterte i minstejenta mi på drøye året. Jeg fikk beskjed om at oddsen for at egg overlevde er 50%

Masse lykke til!

Vi fikk beskjed om 70 % sjanse for at de overlevde opptining. Vi tinte ett strå med to og begge klarte seg sist hvertfall :) I Porsgrunn setter de inn to egg ved fryseforsøk dersom du ønsker det selv:)

vi fekk beskjed om 50 50 sjanse. Hadde bare 1 på frys. Da dei ringte fra St Olavs sa dei "det ser veldig bra ut" og egget er i dag en deilig gutt som blir 1 år i oktober

Første rundene våre med forsøk (3 fersk og 1 avbrutt frys) hadde vi ett egg på frys som ikke overlevde opptiningen.. :-( En stor skuffelse.

Andre rundene våre med forsøk (2 fersk og 2 frys) hadde vi 2 på frys på to strå. De tok opp et egg, og det overlevde. Men resulterte ikke i graviditet. Samme skjedde med det andre egget. Ble gravid på 2 fersk forsøk, og har nå 3 egg på frys på 2 strå.

Har hatt 7 fryseforsøke og alle har overlevd opptiningen :-)

Jeg hadde 5 egg på frys. 2+2+1. Hos me tiinte de to og kun ett overlevde. Det egget er nå blitt ei jente som allerede er 2,5 mnd:)

Vi har til sammen hatt 6 egg på frys. Av dissse var det 2 som ikke tålte opptining.

Om de tar opp ett eller to kommer vel an på om de er på samme strå eller ei. Er de på samme strå tar de opp begge. Hvis ikke regner jeg med de tar opp ett og ser hvordan det går med det før de eventuelt tar opp et nytt.

Jeg fikk fryst et perfekt 4 delt egg etter vår første icsi, dette tålte ikke opptiningen senere. Etter vår andre icsi, fryste vi ned to egg, ett som hadde fragmenter og var 4 delt og et som var 6 delt, det med fragmenter tålte 50% av tiningen, dvs 2 celler levde men delte seg ikke videre (ble ikke innsett) mens det 6 delte tålte tiningen og ble satt inn. Så av totalt 3 fryse egg, har et (og et halvt) tålt tiningen ;)

Back
Topp