Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen i Odal og omegn her inne? Tenkte kanskje det kunne vært hyggelig å møtes innimellom [emoji4]
kjenner generelt lite folk her, og iallefall ingen gravide, så bittelitt ensomt 
Kongsvinger er nærme nok [emoji4] Er du nyinnflyttet? Jeg flyttet til Sør-Odal for 5 år siden, og fortsatt litt vanskelig å bli kjent med folk. Vanskelig å skaffe seg et nettverk, spes når man ikke jobber.Ikke akkurat Odal, men Kongsvingerkjenner generelt lite folk her, og iallefall ingen gravide, så bittelitt ensomt
![]()
Kongsvinger er nærme nok [emoji4] Er du nyinnflyttet? Jeg flyttet til Sør-Odal for 5 år siden, og fortsatt litt vanskelig å bli kjent med folk. Vanskelig å skaffe seg et nettverk, spes når man ikke jobber.
ellers er det kompisene til gubben, men man blir passe lei av å være en av gutta hele tiden.. når har du termin? Blir det Kongsvinger eller Ahus på deg? Eller et helt annet et, kanskje? 

Jeg fødte på Kongsvinger sist og er super fornøyd med de [emoji5] De er veldig flinke til å ta seg god tid [emoji5]Åja
Jeg har termin 3.juli, og blir Kongsvinger her og. De får visst mye skryt, fødeavdelingen på Kongsvinger.. var veldig skeptisk i starten, og ville egentlig til Ahus, men hvorfor reise over en time, når du kan få en kjøretur på 7 min![]()
er det jenta på bildet du har fra før? 
Jepp, det er det [emoji5] Hu blir 5 i august [emoji4]Så bra!er det jenta på bildet du har fra før?
Dette er vår første ja.. vi venter en gutt. Ikke akkurat veldig planlagt, men vi gleder oss allikevel![]()
Når i august har du termin? [emoji5]Sniker litt fra august.. [emoji6]
Kongsvinger her også, bor midt i sentrum[emoji4]
Dette er barn nr 4, og fødte første på Ullevål, men de to andre på Kongsvinger, og ville aldri ha født en annen plass nå heller [emoji2]
Gratulerer med nr 4 på veiSniker litt fra august.. [emoji6]
Kongsvinger her også, bor midt i sentrum[emoji4]
Dette er barn nr 4, og fødte første på Ullevål, men de to andre på Kongsvinger, og ville aldri ha født en annen plass nå heller [emoji2]

Gratulerer [emoji4] Når har du termin?Er fra Vinger men bor på Jessheim. Venter nr 3 nå og skal føde på Kongsvinger, fødte de to første der og. Har ikke ett eneste vondt ord å si. Damene der er helt fantastiske! De har god tid og du kan være der så lenge du vil/har behov. Selv med lenger reisevei til Kongsvinger med både 2 og nå 3, blir det Kongsvinger fram for Ahus [emoji1316]
Gratulerer [emoji4] Når har du termin?
Føden på Vinger er helt fantastisk. Var der i forbindelse med fødsel (endte med ks) også var jeg der 5 uker etter og måtte operere på nytt pga blødninger, og ble tatt like godt vare på da som i forbindelse med fødsel [emoji5] Fikk egentlig beskjed om at jeg måtte til a-hus denne gangen pga høyrisikosvangerskap og overvekt, men det slapp jeg heldigvis [emoji4]
Kanskje vi er der samtidig da [emoji6] Jeg har termin 24 [emoji4]Jeg har termin 21veldig spent, for førstemann kom 5 dager før, og med andremann var jeg på overtidskontroll på dag seks. Hadde da tre cm så de tok vannet og det ble fødsel like etterpå [emoji51]
Kanskje vi er der samtidig da [emoji6] Jeg har termin 24 [emoji4]
Ja, da blir det spennende å se [emoji5]