Odal

V3ro9ca86

Gift med forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen i Odal og omegn her inne? Tenkte kanskje det kunne vært hyggelig å møtes innimellom [emoji4]

Ikke akkurat Odal, men Kongsvinger :happy: kjenner generelt lite folk her, og iallefall ingen gravide, så bittelitt ensomt :smiley-ashamed008
Kongsvinger er nærme nok [emoji4] Er du nyinnflyttet? Jeg flyttet til Sør-Odal for 5 år siden, og fortsatt litt vanskelig å bli kjent med folk. Vanskelig å skaffe seg et nettverk, spes når man ikke jobber.

Kongsvinger er nærme nok [emoji4] Er du nyinnflyttet? Jeg flyttet til Sør-Odal for 5 år siden, og fortsatt litt vanskelig å bli kjent med folk. Vanskelig å skaffe seg et nettverk, spes når man ikke jobber.

Ja, det er jo ikke langt unna jeg flyttet til Kongsvinger for 3år siden til sommeren.. jeg er egentlig fra Lørenskog, men gubben er fra Fenstad i Nes, så vi havnet her når vi skulle kjøpe bolig.

Jeg og synes det er vanskelig med nettverk her. Jeg kjenner noen her, men det er fra jobb, og de er gjerne en good år eldre :smiley-ashamed008 ellers er det kompisene til gubben, men man blir passe lei av å være en av gutta hele tiden.. når har du termin? Blir det Kongsvinger eller Ahus på deg? Eller et helt annet et, kanskje? :happy:

Jeg flytta til Disenå fra Rælingen [emoji6]
Skjønner at det kan være litt kjedelig med bare gutta. Vi har noen vennepar, men sjeldent vi møter dem. Folk har ikke så mye tid lenger.

Jeg har termin 24.juli og skal føde på Kongsvinger [emoji4] Du da?

Åja :happy:

Jeg har termin 3.juli, og blir Kongsvinger her og. De får visst mye skryt, fødeavdelingen på Kongsvinger.. var veldig skeptisk i starten, og ville egentlig til Ahus, men hvorfor reise over en time, når du kan få en kjøretur på 7 min :happy:

Åja :happy:

Jeg har termin 3.juli, og blir Kongsvinger her og. De får visst mye skryt, fødeavdelingen på Kongsvinger.. var veldig skeptisk i starten, og ville egentlig til Ahus, men hvorfor reise over en time, når du kan få en kjøretur på 7 min :happy:
Jeg fødte på Kongsvinger sist og er super fornøyd med de [emoji5] De er veldig flinke til å ta seg god tid [emoji5]
Er dette deres første barn?

Sniker litt fra august.. [emoji6]
Kongsvinger her også, bor midt i sentrum[emoji4]
Dette er barn nr 4, og fødte første på Ullevål, men de to andre på Kongsvinger, og ville aldri ha født en annen plass nå heller [emoji2]

Så bra! :happy: er det jenta på bildet du har fra før?

Dette er vår første ja.. vi venter en gutt. Ikke akkurat veldig planlagt, men vi gleder oss allikevel :happy:
Jepp, det er det [emoji5] Hu blir 5 i august [emoji4]

Så moro med gutt [emoji5] Spennende tid dere har foran dere [emoji4]

Dette er barn nr 4, og fødte første på Ullevål, men de to andre på Kongsvinger, og ville aldri ha født en annen plass nå heller [emoji2]
Når i august har du termin? [emoji5]
Stor aldersforskjell på ungene?

Gratulerer med nr 4 på vei :happy:

Betryggende å høre at flere har god erfaring med føden her i byen.. i med at det er første, så grugleder jeg meg veldig til fødselen, så det er betryggende å høre at fler skryter av både jordmødrene og føden generelt :happy:

Er fra Vinger men bor på Jessheim. Venter nr 3 nå og skal føde på Kongsvinger, fødte de to første der og. Har ikke ett eneste vondt ord å si. Damene der er helt fantastiske! De har god tid og du kan være der så lenge du vil/har behov. Selv med lenger reisevei til Kongsvinger med både 2 og nå 3, blir det Kongsvinger fram for Ahus [emoji1316]

Er fra Vinger men bor på Jessheim. Venter nr 3 nå og skal føde på Kongsvinger, fødte de to første der og. Har ikke ett eneste vondt ord å si. Damene der er helt fantastiske! De har god tid og du kan være der så lenge du vil/har behov. Selv med lenger reisevei til Kongsvinger med både 2 og nå 3, blir det Kongsvinger fram for Ahus [emoji1316]
Gratulerer [emoji4] Når har du termin?
Føden på Vinger er helt fantastisk. Var der i forbindelse med fødsel (endte med ks) også var jeg der 5 uker etter og måtte operere på nytt pga blødninger, og ble tatt like godt vare på da som i forbindelse med fødsel [emoji5] Fikk egentlig beskjed om at jeg måtte til a-hus denne gangen pga høyrisikosvangerskap og overvekt, men det slapp jeg heldigvis [emoji4]

Gratulerer [emoji4] Når har du termin?
Føden på Vinger er helt fantastisk. Var der i forbindelse med fødsel (endte med ks) også var jeg der 5 uker etter og måtte operere på nytt pga blødninger, og ble tatt like godt vare på da som i forbindelse med fødsel [emoji5] Fikk egentlig beskjed om at jeg måtte til a-hus denne gangen pga høyrisikosvangerskap og overvekt, men det slapp jeg heldigvis [emoji4]

Jeg har termin 21:) veldig spent, for førstemann kom 5 dager før, og med andremann var jeg på overtidskontroll på dag seks. Hadde da tre cm så de tok vannet og det ble fødsel like etterpå [emoji51]

Jeg har termin 21:) veldig spent, for førstemann kom 5 dager før, og med andremann var jeg på overtidskontroll på dag seks. Hadde da tre cm så de tok vannet og det ble fødsel like etterpå [emoji51]
Kanskje vi er der samtidig da [emoji6] Jeg har termin 24 [emoji4]
Ja, da blir det spennende å se [emoji5]

Back
Topp