Oda på eget rom!!!!!

tweety78

Elsker forumet
Og det har gått kjempefint![:D] Eneste er vel at mamman ikke sover fullt like godt enda da men...[8|] Og vi har ikke rullegardiner på rommet hennes enda, noe vi bare må skaffe, for i dag våknet ho 5.30...........ZZzzzzzZZZZzzzzZZ!!!!!
Føler meg liiiiit trøtt og elendig i trynet i dag kan dere tru

så fint at det går bra på eget rom da!! Har litt lyst å ta mia på eget rom også, hun sover jo hele natten - men mor og far er ikke helt klare enda [:D]

Caroline ligger på eget romm også... går veldig bra her og!
Vi måtte ha rullegardin også, og etter vi fikk den opp så sover hun som vanlig[:D]

Her står vi opp halv 6 hver dag...

ORIGINAL: *JuLiAnE*

ORIGINAL: tonemoren

Stakkars deg...!! Jeg og Elias står opp mellom 10.00 og 12.30 en gang vi...hehe..Jeg er litt bortskjemt da[:D]

Sånn hadde jeg det med eldstemann. Hun sov og sov. Måtte av og til vekke henne. En dag vekte jeg henne klokka 13. Hun var/er glad i å sove, men da hun begynte i barnehagen ble det raskt omveltning i sovevanene.

Men det er vel til pass for meg at jeg nå har fått en morgenfugl-baby, jeg som var såååååååå bortskjemt med førstemann.

ORIGINAL: tonemoren

Really??????????? åh, herremin... da hadde jeg strøket med, he he. Vært helt ødelagt i dag jeg![:D] 

Og bilde skulle jeg gjerne lagt inn, men er ikke så flink til det gitt.

Back
Topp