Obsessed med navn...

Jakten på Kirsebæret

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
I denne usikre verdenen med IVF er det så mye kanskje, dersom og hvis at det å planlegge, pusse opp barnerom eller å gjøre innkjøp ikke føles særlig rasjonelt. Sååå, da tar jeg meg selv i å bli veldig opptatt av navn til den eventuelt kommende vesle:joyful:

Mannen min syntes ikke denne leken er så morsom, så jeg får utløp her hvis det er greit:hilarious:

Hva ville du kalt en baby hvis du fikk en I DAG?
For meg hadde det blitt en Bjørn eller ei Grete:Heartblue:Heartpink

Og ja, jeg vet det er egen navnedebatt, men så spør noen om når barnet kommer og så blir du den sprø dama...;)

Karoline.

Bestemt sammen for noen år siden, da vi fortsatt trodde et svangerskap var rett rundt hjørnet ;)

Vanskelig. Jeg må se barnet før jeg velger navn. Med vår sønn (som vi ikke visste va var), så hadde vi med 6 jentenavn og 6 guttenavn på en lappe til sykehuset. Bestemte oss når vi fikk se han. Men liker godt Ylva, Thea, Tuva, Amanda....satser på jente denne gangen. Om det blir en gutt til så vet jeg sannelig ikke :smiley-angelic006

Vel. Gutten min skulle hete Theo. Men så var det ikke noe gutt likevel.
Men jeg tror jeg må se ungen først.. Gubben liker navnet Kristine, men det er helt ærlig ikke... min navnestil O.o

I denne usikre verdenen med IVF er det så mye kanskje, dersom og hvis at det å planlegge, pusse opp barnerom eller å gjøre innkjøp ikke føles særlig rasjonelt. Sååå, da tar jeg meg selv i å bli veldig opptatt av navn til den eventuelt kommende vesle:joyful:

Mannen min syntes ikke denne leken er så morsom, så jeg får utløp her hvis det er greit:hilarious:

Hva ville du kalt en baby hvis du fikk en I DAG?
For meg hadde det blitt en Bjørn eller ei Grete:Heartblue:Heartpink

Og ja, jeg vet det er egen navnedebatt, men så spør noen om når barnet kommer og så blir du den sprø dama...;)
Luna, Villemo, Ragna
Tristan, Storm,

Har ei lang lang liste meen:angelic: Jente: Nova, Tilda, Elfrida er noen av de jeg har. Med gutt: Amin, Henry, Georg er noen av de der.
Skriver ned navn etterhvert som jeg hører eller kommer over:happy:

Leander, Elliot, Vilgot
Viola, Isabella,

Last edited:
Helt forelsket i Isabella Elise og Sara Elise for tiden... Gutt aner jeg ikke :P

Jeg syns også det er sååå gøy å tenke på navn! Med forrige var navnet bestemt årevis før jeg ble gravid, men denne gang har vi ingen anelse. Jeg endrer mening hver dag, men hadde jeg bestemt navn NÅ hadde det blitt Erling eller Alva :p

Mine favorittnavn er Noelle og Samuel! :dummy1::dummy: Håper jeg får oppleve å bli mamma til én av dem.:smiley-angelic001

Back
Topp