Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iiiik! Jeg har spist middelhavsmix. Det var tirsdag og onsdag i forrige uke.
Kun bunnpris i nord-norge. De andre butikkene er hele landet.Står at dette er i Nord-Norge. Men skremmende ja!
Trodde ikke det var noe særlig med symptomer på dette jeg?Spist middel havsmiks, så har hetta etter å ha sett dette. Skal på første kontroll torsdag så nevner det da :-( Googlet litt rundt og da står det at de ikke sjekker noen for det med mindre de har symptomer og ikke mulig å sjekke foster :-(
Ååå, satser på det, nevner det ihvertfall for legen. Kastet også en annen ferdig vasket salat fra et annet merke fordi den har samme ingredienser, bedre føre varTrodde ikke det var noe særlig med symptomer på dette jeg?
Listeria og toxoplasmose skal vel uansett sjekkes om du ikke har tatt blodprøver enda. Det har ihvertfall jeg blitt automatisk.
Det vet jeg ikke. Fikk litt hetta selv, har også spist middelhavsmixenIiiik! Jeg har spist middelhavsmix. Det var tirsdag og onsdag i forrige uke.
Slår listeria ut med en gang?
Har googlet det. Kan visst ta opp til 70 dager før det slår ut.Det vet jeg ikke. Fikk litt hetta selv, har også spist middelhavsmixen![]()