obs regntøy

Kjøp Bamseregntøy på Lindex. Var en av testvinnerne i siste Foreldre & Barn. Og det koster ikke allverdens det heller.
Barnas Hus sitt Hustec var også blant vinnerne.

Har kjøpt på Cubus eg, sånn grønt, m va ude i pøsregn i går, alle va dassblaude tross regntøy, mn isje han litle så hadde d på seg, å han bada jo i alle søleputtane og. D va heller isje dyrt [:)] Idag og trødde han oppi plaskebassenge så har blitt fylt av regn.. mn han va heilt tørre

jeg har kjøpt regntøy til snuppa på obs...det er svart med noe rosa og foret(kunne ikke ta ut foret) og hun BADER ute i søledammene og blir IKKE våt eller fuktig..så jeg er kjempe førnøyd.
hun hadde HH i fjor og hun kunne være ute i 20 min i regnværet og bli dyvåt..ikke fornøyd.

har ikke prøvd det fra obs. men reflex er også et kjempebra regntøy og det er rimelig i pris. fra 299 ( spørs hvilket "mønster" du vil ha")  ellers må jeg bare si at fora regntøy er noe dritt. foret trekker opp vannet og da er ungen klissbaut inni

Jeg har faktisk kjøpt på europris til hele 50 kr. Og han blir ikke våt

ORIGINAL: MARIANNE_MOR84

jeg har kjøpt regntøy til snuppa på obs...det er svart med noe rosa og foret(kunne ikke ta ut foret) og hun BADER ute i søledammene og blir IKKE våt eller fuktig..så jeg er kjempe førnøyd.
hun hadde HH i fjor og hun kunne være ute i 20 min i regnværet og bli dyvåt..ikke fornøyd.

oki.. det gjorde sønnen til venninna mi også og han var kliss blaut[&:]samme settet..
men har sånn billig idag fra sverige.
men han blir så klam av den jakka, så tenkte det var kjekt med fora.
han hadde det ifjor fra cubus... ikke lett[;)]

ville kjøpt reflex jeg[:)] er ikke noe dyrt det heller

har ikke prøvd det selv men om du har catch i nærheten av deg så har de tilbud nå 150 for 2 delt sett
begge ungene her har det å det er kjempe knall her er det bare tørre unger!!!

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

har ikke prøvd det selv men om du har catch i nærheten av deg så har de tilbud nå 150 for 2 delt sett

det var jo billig..men tror ikke det er noe catch inærheten her...

ORIGINAL: lille umulius

hvor bor du da?? mulig om de har deres str de er litt store i str at jeg kunne kjøpt å sendt til deg...
mine fikk i aller høyeste grad prøvd ut sitt i dag å de var tørre og fine!!! begynner å bli utplukka her nå å men det er en del igjen så de senest når jeg gikk forbi i dag.... [:D]

ORIGINAL: lille umulius

hvor bor du da?? mulig om de har deres str de er litt store i str at jeg kunne kjøpt å sendt til deg...
mine fikk i aller høyeste grad prøvd ut sitt i dag å de var tørre og fine!!! begynner å bli utplukka her nå å men det er en del igjen så de senest når jeg gikk forbi i dag.... [:D]

bor i sandefjord[:)]
men er det fora??

Back
Topp