Obs post på Ullevål

Det går bra:) Jeg måtte være igjen her, så samboer har dratt hjem til eldstemann. Det startet litt opp igjen i går, men ga seg av seg selv. Har hatt litt stikkinger i dag, men de sjekker ingenting med mindre jeg blør eller vannet går. Neste planlagte sjekk er på tirsdag, da tar de en ny vurdering på om jeg får dra hjem eller ikke.

Hvordan går det med deg?:Heartred
Så bra at det har roet seg! Satser på at det holder seg slik en god stund fremover :Heartpink
Jeg ligger fremdeles, har sykehus-seng i stua :shy: imorgen er jeg 23+0, vi prøver å feire hver milepæl! Men håper jo å ligge i hvert fall 10 uker til :p de vil heller ikke sjekke tilstanden her på lokalsykehuset. Men regner med at neste sjekk blir på Ullevål til uken. Mannen min blir også hjemme med barn, gruer meg litt til å ligge helt alene på sykehuset hver dag med eget hodet :wideyed:

Så bra at det har roet seg! Satser på at det holder seg slik en god stund fremover :Heartpink
Jeg ligger fremdeles, har sykehus-seng i stua :shy: imorgen er jeg 23+0, vi prøver å feire hver milepæl! Men håper jo å ligge i hvert fall 10 uker til :p de vil heller ikke sjekke tilstanden her på lokalsykehuset. Men regner med at neste sjekk blir på Ullevål til uken. Mannen min blir også hjemme med barn, gruer meg litt til å ligge helt alene på sykehuset hver dag med eget hodet :wideyed:
Da er jeg akkurat en uke foran deg, disse milepælene er viktige:joyful:

Er det langt fra sykehuset til hvor du bor? Her er det 7 timer med bil, og jeg sliter veldig med å ikke se sønnen min eller samboer. Strikketøy og bok er gull verdt, ellers rappet jeg også med meg Ipaden, og har spandert på meg alle abonnement:D

Da er jeg akkurat en uke foran deg, disse milepælene er viktige:joyful:

Er det langt fra sykehuset til hvor du bor? Her er det 7 timer med bil, og jeg sliter veldig med å ikke se sønnen min eller samboer. Strikketøy og bok er gull verdt, ellers rappet jeg også med meg Ipaden, og har spandert på meg alle abonnement:D

Da gratulerer jeg med uke 24! Skjønner at du savner familien, tiden føles også veldig mye lengre for den som ligger.
Sykehuset er ca. 3 timer fra der jeg bor. Ikke avskrekkende langt, men langt nok til at hyppige besøk blir utelukket... men skal ligge (nesten) uten å klage til uke 28, og da kan jeg ligge på lokalsykehuset eller hjemme resten av tiden. Blir nok iPad og abonnementer på meg også, har prøvd bok og strikk men sliter med å fokusere. Er glad i vintersport, så er heldigvis litt å se på der :p[/QUOTE]

Da gratulerer jeg med uke 24! Skjønner at du savner familien, tiden føles også veldig mye lengre for den som ligger.
Sykehuset er ca. 3 timer fra der jeg bor. Ikke avskrekkende langt, men langt nok til at hyppige besøk blir utelukket... men skal ligge (nesten) uten å klage til uke 28, og da kan jeg ligge på lokalsykehuset eller hjemme resten av tiden. Blir nok iPad og abonnementer på meg også, har prøvd bok og strikk men sliter med å fokusere. Er glad i vintersport, så er heldigvis litt å se på der :p
[/QUOTE]
Huff, kjedelig å høre at du også må bort fra familien. Det er tungt. Det er heldigvis bare noen uker, men tiden går sakte når man bare ligger å venter. Absolutt en fordel å like vintersport, det står alltid på Tv-en her i hvert fall:joyful:

Back
Topp