OBS! msn-virus!

Tone_80

Gift med forumet
Vil bare advar mot å åpne msn melding korr d står at du kan se kæm som slette dæ fra kontaktlista på msn uten at dæm får vit d! Har fått fra 3 innpå her i kveill, mem latt vær å åpna!

E d, tru mæ.. Æ ha fått ett par av dæ, men du ha vel itj sendt? [8D][8D][:D]

ORIGINAL: !lykkepillen©

ORIGINAL: Hyssamaia

Hvordan vet du at det er virus?[8|] Har nemmelig fått den jeg å

Dette er typisk virus a la msn...
Så hvorfor ta sjangsen på å åpne?

Jeg har fått det ifra Tonjesinmamma og mamma86...bare så dere vet det.. tviler på at dem har sendt det til meg sånn selv..

fått fra dæm æ å [8D]

Har fått mange slike over msn, blant annet av dere, men lar være å åpne slike, for jeg har fått virus på den måten en gang før [:'(]

Jeg har fått sånn av tonjesinmamma og **mam**,  men har bare latt være å åpne dem[;)]

ORIGINAL: Sviskesiri

ORIGINAL: ~TonjeSinMamma~

ORIGINAL: Sviskesiri

Hvordan der dette ut??? Kommer det på mail, eller på selve den der msn stripa???[8|][8|]
Blir nervøs av sånn virus jeg...

kommer fra folk på msn lista di. akkurat som om de prater til deg med en VIRUS LINK..
Så det kommer liksom opp sånn box der hvor man prater? og det er virus? men åssen vet jeg at ikke det er noen som prater til meg på ordentlig da??[8|]

Det er som om jeg skulle snakke til deg på MSN, men det eneste som kommer opp er en link hvor det står et eller annet ang "finn ut hvem som har sletta deg fra msn" eller noe i den duren.
De fleste starter vel en samtale med Hei før de sender en link?[:D] Så da bare klikker du vekk vinduet om det dukker opp en sånn![;)]

Back
Topp