!OBS! Knipe-tråd !OBS!

Kniiiiiip

Kan godt være noen syns jeg spør fryktelig dumt nå, men hvorfor må man knipe nå?

Det bør man gjøre uansett om man er gravid eller ei :) er jo for å gjøre musklene sterke, så man lettere kommer seg etter fødsel, for eksempel. Jeg kan i perioder oppleve lekasjer ved trim hvis ikke blæra et helt tom, så merker det er viktig å knipe. Og jeg fikk bekreftet av gyn i går at jeg har litt livmorfremfall, og fikk beskjed da også at jeg må være flink å knipe :)

På kontroll etter at man har født (før man drar hjem) er det vanlig at jordmor sjekker sjeden med fingrene og man blir bedt om å knipe. Jeg hadde gjort mye knipeøvelser, og jordmor var veldig fornøyd og overrasket over hvor godt jeg kneip så kort tid etter fødsel :)

Kan godt være noen syns jeg spør fryktelig dumt nå, men hvorfor må man knipe nå?
Alle kvinner må knipe, gravide eller ikke gravide, gamle som unge dette for å hindre at en får problemer med svak muskulatur i underlivet med alderen og da kanskje ikke kan kontrollere når en må på do

Hvorfor skal vi knipe egentlig?

Les det som står rett over innlegget ditt :) vi bør bestandig knipe, men spesielt før og etter fødsel og når vi blir eldre, for å holde underlivet og alt sterkt og på rett plass.

Hater å knipe!! Men må vel bare bite i det sure eplet å knipe da vettu ;) Takk for påmindelse :)

Hvorfor gjør du det?

Lurt å knipe uansett, ja. :D Kjedelig å få slite med urinlekkasjer, for eksempel. Og det er jo bestandig hjelpsomt i forbindelse med sex. :D

Kniiiip

Back
Topp